  • Data: 2010-12-19 22:44:24
    Temat: Re: Darmowe kanały HD? Satelitarne i w eterze?
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    2010-12-19 23:20, Xian Mi Mao napisal (a):
    > Jestes pewien, ze te 2 rzeczy sa OSBONO?
    >
    > A spojrz na ten formularz do zamawiania kiedy klikniesz przycisk pt:
    > "ZAMÓW TELEWIZJĘ NA KARTĘ HD" z rubryki pt. "PAKIET DOMOWY HD
    > PREMIUM":
    > http://telewizjanakarte.pl/tnk_hd/e-sklep.html
    >
    > Z tego wynika, ze JEDNORAZOWO placisz 398zl za:
    > - dekoder HD do odbioru telewizji cyfrowej satelitarnej i naziemnej
    > - dostęp do PELNEJ oferty telewizji na kartę HD na 3 miesiące
    >
    > Chodzi o to, ze IDENTYCZNA cena jest kiedy klikasz "ZAMÓW TELEWIZJĘ NA
    > KARTĘ HD" ale z rubryki pt. "PAKIET DOMOWY HD" (nie PREMIUM). Totez
> [...]

    To pewnie jakiś błąd na stronie. Jedyna możliwa w tej chwili opcja
    kupienia TNK HD to zakup tunera bądź modułu z 3-mies. starterem
    zawierającym pakiet domowy i premium.
    O doładowaniach poczytaj tutaj:
    http://telewizjanakarte.pl/tnk_hd/doladowania.html
    Masz czarno na białym:
    "Jeżeli chcesz dodatkowo oglądać kanały z Pakietu Domowego HD Premium,
    musisz posiadać na koncie TNK HD środki wystarczające na oglądanie obu
    pakietów przez co najmniej 26 dni oraz musisz aktywować Pakiet Domowy HD
    Premium wysyłając z telefonu komórkowego SMS zawierający numer karty TNK
    HD i kod aktywacyjny A 101 na numer (+48) 725 72 72 72."