  • Data: 2010-12-19 15:41:32
    Temat: Re: Darmowe kanały HD? Satelitarne i w eterze?
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Dec 18, 8:46 pm, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:
    > rzuc okiem na :http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrow
    a/pakiet-mini-hd.cp
    > jest informacja o pakiecie MINI-HD co tam jest w pakiecie jeszcze
    > znajdziesz, koszt, d ugo umowy - niewiem, zadzwo do polsatu moze... O
    > ile pamietam, jak by dost pny to na 29miesiecy, chyba za 19(albo 9)z
    > ale cz okresu by a za 50%

    Przeczyalem ale ceny bynajmniej nie sa takie jak piszesz:
    http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrowa
    /pakiet-familijny-hd.cp

    Jednak ze wszystkich ofert to najprawdopodobniej najbardziej sie
    oplaca Telewizja Na Karte:
    http://telewizjanakarte.pl/tnk_hd/
    pakiet HD, o wiele wiecej atrakcyjnych kanalow (w tym HD) niz
    polsatowy MiniHD, ale za 19 zł miesięcznie i bez ZADNYCH ZOBOWIAZAN!!!

    W ogole jak widze to inni dostawcy niz TNK ze swoja oferta NIECH IDA
    NA DRZEWO!!!
    Ja naprawde nie rozumiem NA CO LICZA dostawcy tacy jak Cyfra+, Polsat
    czy N???

    Chyba tylko na to, ze wczesniej uwiazali ludzi umowa - do menedzerow:
    jak dotychczasowym abonentom sie skoncza umowy to KOPNA WAS W
    DUPALA!!!