  • 41. Data: 2009-02-26 12:33:29
    Temat: Re: Dalsze pomiary
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 25 Feb 2009, Jakub Jewula wrote:

    > Dobrze gadasz, niestety...
    >
    > Ale wielkiej kariery Ci tu nie wroze - grupowicze musieliby przyznac,
    > ze AF w ich zabawkach jest do duszy czego wczesniej nie zauwazyli,
    > lub co gorsza zauwazyli tylko glupio bylo o tym pisac ;)

    Oj, Jakubie, niektórzy to mają porównanie z własnymi hybrydami, więc
    nie będą *aż tak* stronniczy ;)
    Żółwiasty AF tak działa bo "ma tak być".
    A "mydło na 200" zamaskuje ew wady ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 42. Data: 2009-02-26 12:45:26
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    Ja wyłącznie w sprawie formalnej.

    On Wed, 25 Feb 2009, j...@a...at wrote:

    > mm to 1/1000 m , - taka jednostka dlugosci liniowej. Wzor metra
    > znajdziesz w Sevre pod Pryzem.

    Korekta - podajesz nieaktualne dane.
    Od czasu przejścia na jednostki "atomowe" rzeczony wzór stanowi
    jedynie zabytek chroniony prawem.

    pzdr, Gotfryd

  • 43. Data: 2009-02-26 13:07:19
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Howk" napisał
    > A umiesz czytać pytania które zadają ?
    > Pytam - gdzie na optyczne.pl padło stwierdzenie lub sformułowanie, z
    > którego
    > taki wniosek moża wysnuć, że:
    > "50d ma najsłabszy AF z amatorskich lustrzanek Canona dostępnych na
    > rynku."

    ile masz lat?
    stwierdzenie takie padło w przedstawieniu testów w postaci wykresów.
    Zresztą mnie to guzik obchodzi, po prostu przedstawiłem wyniki w
    postaci liczb bo może niektórzy mniej kumaci i nie umią przeliczyć na
    procenty. A wiele tu już mitów słyszałem o 100% celności AF w 40d :)))
    50d wg testów na optyczne ma najsłabszą celność AF z amatorskich
    lustrzanek dostępnych na i tyle.
    -------------------------------

    Cały świat wie, ku uciesze wrogów marki (że dopiero) i ku uciesze
    użytkowników (że wreszcie) Canon w 40D zrobił AF dorównujący klasą
    standardowi na rynku.
    Jedynie Howk doszedł do wniosku iż "50d ma najsłabszy AF z amatorskich
    lustrzanek Canona dostępnych na rynku."
    I jeszcze wrabia w to optyczne.pl - ryzykujesz procesem o znieslawienie, bo
    imputowanie komuś tak absurdalnych wniosków to potwarz.
    Nie wiem jakie mity o 100% trafianiu tu czy gdziekolwiek indziej wyczytałeś,
    ale gdybyś miał minimum pojęcia to wiedziałbyś, że zarówno brednie o słabym
    AF 40/50D jak i 100% celność tychże to wytwory równie mało zorientowanych
    ludzi.

    adam

  • 44. Data: 2009-02-26 13:50:29
    Od: Howk <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > AF 40/50D jak i 100% celność tychże to wytwory równie mało zorientowanych

    boszzzz następny fanatyk swojego body. Jak się nie ma żadnych
    argumentów, żeby zaprzeczyć faktom to najlepiej inwektywami rzucać :(
    A cały świat to oczywiście: adam + j...@u...at (a może to jedno i
    to samo?)
    Ciekawe czemu userzy Nikona nie są tak sfrustrowani, no coments

  • 45. Data: 2009-02-26 13:59:26
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Howk" napisał
> [...]

    to samo?)
    Ciekawe czemu userzy Nikona nie są tak sfrustrowani, no coments
    -------------------------------------

    Gdzie widzisz ślad frustracji w tym co napisałem ?

    adam

  • 46. Data: 2009-02-26 14:23:19
    Od: j...@a...at

> [...]
    > to samo?)
    > Ciekawe czemu userzy Nikona nie są tak sfrustrowani, no coments

    chlopie wypisujesz takie glupoty ze sie w pale nie miesci.
    do tego uwzasz ze jestes czlowiekiem myslacym.

    jaki fanatyzm body masz na mysli?
    przytoczylem Ci opinie w ktorej optyczni wyraznie pisza jakie maja
    zdanie.
    Ty sobie jakos tam zinterpretowales ich rysunki i twierdzisz ze jest
    przeciwnie.

    Jak to mozliwe , ze analizujac ten sam wykres , ktorego autorem sa
    optyczne wiesz lepiej od nich jak go interpretowac?.Na podstawie tego
    samego wykresu twierdzisz cos przeciwnego !
    jesli za granice ostrosci przyjmujesz 5% to masz do tego prawo ,
    poniewaz prawo do glupstwa ma kazdy.NIe mozna Ci go zabronic , Rownie
    dobrze mogles ten wykres odwrocic o 180 stopni i tak twierdzic.
    Jesli optyczni za granice uzania ze AF ostrzy prawidlowo przyjeli 20
    % , to formalnie nie mozna temu nic zarzucic.
    Jesli przyjmujesz ze ta granica to 5% - to formalnie nie mozna tego
    przyjac , gdyz 5 % to blad wyznaczania rozdzielczosci wogole , a nawet
    nieco wiecej. Zwyczajnie poruszas sie w obszarze bledu pomiaru , stad
    wynik jest w tym obszarze przypadkowy.

    Doszedles do tak absurdalnych wnioskow , ktorych nikt nie moze
    potwierdzic.

    Ja rozumie , ze mozna sie mylic i kazdy to robi , ale jesli ktos sie
    upiera przy pomylce to nazywa sie to inaczej - powiedzialbym odwrotnie
    niz myslenie.

    I juz formalnie n.t. wykresow , ktore tutaj przytoczylem.
    One nie sluza porownaniau z innym aparatem , one tylko ilustruja w
    miare obiektywnie z jaka dokladnoscia funkcjonuje AF w tym aparacie z
    tymi obiektywami.
    POniewaz z innych zrodel wynika ze AF w tej kamerze nalezy do
    sprawniejszych na rynku , w innych aparatach monza oczekiwac
    najprawdopodobniej wynikow gorszych.
    Kto bedzie chcial to sobie wnioski wysunie , kto nie ten nie.

    To nie ma nic z fanatyzmem - normalnie obiektywne pomiary.

  • 47. Data: 2009-02-26 14:33:10
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    j...@a...at pisze:
> [...]
    > One nie sluza porownaniau z innym aparatem , one tylko ilustruja w
    > miare obiektywnie z jaka dokladnoscia funkcjonuje AF w tym aparacie z

    W biurach rachunkowych, które zawodowo odwiedzam w celach zarobkowych
    takie różne wykresy i tabelki trzyma się kilka lat jak świętość, po czym
    komisyjnie pali albo tnie na plasterki.
    I to jest dobre rozwiązanie dla niektórych wykresów. Zwłaszcza po
    przeczytaniu wątku ''Jeszcze jedno porownanie af'' :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 48. Data: 2009-02-26 14:42:37
    Od: j...@a...at

    On 26 Feb., 15:33, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

> [...]
    > pozdrawia Adam
    > różne takie tam:www.smialek.prv.pl
    > /zegar, który stoi, przynajmniej jest dokładny dwa razy dziennie/

    i oczywiscie z faktu , ze w biurach rachunkowych pala takie tabelki
    wynika ze 450 D niejakiego J M ostrzy idealnie.

    Jestem bardzi roszczarowany poziomem do jakiego sprowadzasz dyskusje.
    Jesli to jest prawada ze prowadztisz kursy fotografii to uzylbys
    jakiegos argumnetu merytorycznego.

    ach prawo skarbowe wymaga aby biura rachunkowe przechowywaly
    dokumnetacje przez 5 lat do konca roku kalendarzowego - po czym mozna
    usuwac.

  • 49. Data: 2009-02-26 14:56:31
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    j...@a...at pisze:
    > Jestem bardzi roszczarowany poziomem do jakiego sprowadzasz dyskusje.
    > Jesli to jest prawada ze prowadztisz kursy fotografii to uzylbys
    > jakiegos argumnetu merytorycznego.

    No ale już mi się znudziło :)

    > ach prawo skarbowe wymaga aby biura rachunkowe przechowywaly
    > dokumnetacje przez 5 lat do konca roku kalendarzowego - po czym mozna
    > usuwac.

    O jaciekręcę, muszę tym biednym księgowym o tym powiedzieć, bo one palą
    w każdy piątek, co wydrukują w tygodniu :)
    (lubią porządek)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /dobrze łączyć przyjemne z pożytecznym, jeszcze lepiej przyjemne z
    przyjemnym/

  • 50. Data: 2009-02-26 14:59:22
    Od: Howk <p...@p...onet.pl>

    Dobra, ostatnia moja wypowiedź w tym wątku, bo to chyba bezcelowe, z
    fanatyzmem się nie dyskutuje.

    Po pierwsze z przeprowadzonych testów na optyczne i ich założeń <20%
    wszystkie trzy aparaty (40d, 450d i 50d) są idealne (mieszczą się w
    zakresie błędu).

    Do 5% wg mnie odchyłka jest nieodczuwalna i tu najgorszy jest 50d a
    najlepszy 450d.

    Nie wiem o jakich to błędach pomiaru mówisz przy 5% ale niedawno
    upierałeś się, że to za dużo i trzeba badać poniżej 1% :)))

    Ja do żadnych wyników nie doszedłem, bo żadnych testów nie robiłem.
    Zamieniłem jedynie słupki na procenty, bo to wygodniejsze do
    zrozumienia dla przeciętnego usera. Rozumiem niewygodne to dla Ciebie
    (was ;)

    Jeżeli optyczni twierdzą, że 50d jest porównywalne z d3 to ok, wolno
    im, ale to porónanie już nie jest tym samym obiektywem jak w przypadku
    puszek canona. W canonie porównywane są body a w innych przypadkach
    body+obiektyw.

    Jak uważasz, że 50d jest najlepszą lustrzanką to ok, ale po co tyle
    stresu, nie wszyscy chyba muszą być wyznawcą Twojego aparatu.