  • 1. Data: 2015-12-29 18:52:44
    Temat: Dach
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    https://youtu.be/jLz1K_PqLnY?t=108

    Gdzie takie zadaszenie jest i po co ?

    A kto sobie wybudowal pozniejszy Hotel Gorski ?
    Wyglada dosc imponujaco.

    J.

  • 2. Data: 2015-12-29 19:00:12
    Temat: Re: Dach
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 29.12.2015 o 18:52, J.F. pisze:

    > https://youtu.be/jLz1K_PqLnY?t=108
    >
    > Gdzie takie zadaszenie jest i po co ?
    >
    > A kto sobie wybudowal pozniejszy Hotel Gorski ?
    > Wyglada dosc imponujaco.

    Jest tam jakiś samochód?

  • 3. Data: 2015-12-29 19:55:11
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > https://youtu.be/jLz1K_PqLnY?t=108
    >
    > Gdzie takie zadaszenie jest i po co ?

    Warszawa, trasa S8 w okolicach mostu przez Wisle.
    Jedni mówia, ze dach jest po to, aby jezdnia byla sucha. Inni, ze to ekran
    dzwiekowy.

    > A kto sobie wybudowal pozniejszy Hotel Gorski ?
    > Wyglada dosc imponujaco.

    Zawsze myslalem, ze to ten sam wlasciciel, który mial w tym miejscu bar w
    chacie góralskiej. Ale moge sie mylic.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 4. Data: 2015-12-29 20:22:18
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > https://youtu.be/jLz1K_PqLnY?t=108
    >
    > Gdzie takie zadaszenie jest i po co ?

    Ekran dźwiękochłonny na toruńskiej w Wawie. Nie mieli co z kasa zrobić.
    Taka fanaberia, żeby inwestycja za tania nie była. Jak to w Polsce :)

  • 5. Data: 2015-12-29 23:00:45
    Od: j...@i...pl

    On Tue, 29 Dec 2015 18:52:44 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >A kto sobie wybudowal pozniejszy Hotel Gorski ?

    http://www.krs-online.com.pl/kompleks-gastronomiczno
    -hotelarski-gorski-krs-681328.html

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 6. Data: 2015-12-30 19:41:04
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > A kto sobie wybudowal pozniejszy Hotel Gorski ?
    > Wyglada dosc imponujaco.

    Jarku,miejscowość to Polichno, świetnie jedzenie za rozsądne
    pieniądze... kiedyś tam było. Teraz trochę gorzej, ale nadal nieźle.

    Lubiłem się zakładać, że nie da się zjeść 2 daniowego obiadu u nich (ze
    względów wielkościowych). Tylko jeden raz przegrałem :)

    W każdym razie jak jestem w pobliżu, to korzystam.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 7. Data: 2015-12-30 21:46:33
    Od: Przemek <p...@g...com>

    Parę km dalej, w stronę Piotrkowa, można zjeść dużo smaczniej, choć może nie aż tak
    obficie. Trzeba zjechać na najbliższym wiadukcie, polecam spróbować.

  • 8. Data: 2015-12-31 20:25:39
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 30 Dec 2015 12:46:33 -0800 (PST), Przemek

    >Parę km dalej, w stronę Piotrkowa, można zjeść dużo smaczniej, choć może nie aż tak
    obficie. Trzeba zjechać na najbliższym wiadukcie, polecam spróbować.

    To masz na myśli?

    http://www.dworek-pod-debami.pl/

  • 9. Data: 2016-01-01 01:28:16
    Od: Przemek <p...@g...com>