  • Data: 2010-12-24 20:31:25
    Temat: Re: DVP3010 - 2 minuty
    Od: p <1...@4...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Albo zimny lut.
    >
    > Bo uklad scalony to raczej wymaga chlodzenia a nie grzania do poprawnj
    > pracy :-)
    >
    > J.

    Dziękuję za odpowiedzi. Udało mi się to naprawić. Pogrzałem radiator
    przez 15 minut starą lutownicą kolbową, zostawiłem do ostygnięcia i działa.
    Wyobrażam sobie, że w środku układu scalonego są jakieś "elementy" i pod
    wpływem ciągłych zmian temperatury są ściskane i rozciągane a w czasie
    rozciągania wielokrotnie napierając na siebie kurczą się pod swoim
    naciskiem, aż w końcu odległości pomiędzy tymi "elementami" są zbyt duże
    do prawidłowego działania.
    Nie wiem czy tak to wygląda, czy to prawidłowe rozumowanie ?

    Paweł