  • 61. Data: 2010-01-05 10:51:10
    Temat: Re: DVB-T i sumator TV
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    R.M. wrote:

    > F11 ma tlumienie 13db przy 800MHz, nie lepiej bylo uzyc S412BEF
    > FLEX? http://www.satlan.pl/kable/magistralne.htm
    > jest nie wiele grubszy, a ma tlumenie 9db przy 800MHz i do tego
    > nie wielki promiec giecia 3cm

    Brzmi kusząco.
    Z wstępnych wyliczeń wychodzi mi ze potrzebuję w sumie
    ~70m kabla. Szpule pewnie mają najmniej 100m. No i
    pozostaje kwestia ceny. Do tego jeszcze potrzebne by
    były pasujące do kabla Fki i 3 dobrze wykonane gniazda.

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: Wszechświat i ludzka
    głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej.

  • 62. Data: 2010-01-05 15:50:45
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    Włodzimierz Wojtiuk wrote:
    > Koło mojego komputera leży zwinięty w koło ;) odcinek kabla F11
    > zarobiony wtykami F nakrecanymi (odpowiedniej średnicy :)

    powiedz, gdzie kupowales i w jakiej cenie? (kabel i wtyki)

    S412BEF FLEX (kabel produkcji satlan) ktory jest w pakietach 500m
    kosztuje 1.50zl / m, niestety strasznie drogie sa zlacza, kosztuja ok
    17EUR za jedno zlacze, wiec chyba podziekuje

  • 63. Data: 2010-01-05 20:05:44
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    In news:hhvk6j$tfe$1@news.vectranet.pl,
    R.M. <f...@g...com> nabazgrał:

    > powiedz, gdzie kupowales i w jakiej cenie? (kabel i wtyki)

    Nic to nie pomoże (ponad 10 lat temu kupowałem)!

    > S412BEF FLEX (kabel produkcji satlan) ktory jest w pakietach 500m
    > kosztuje 1.50zl / m, niestety strasznie drogie sa zlacza, kosztuja ok
    > 17EUR za jedno zlacze, wiec chyba podziekuje

    Proponuję rozejrzeć się po firmach konserwujacych TVK, kable z demontażu,
    niejednokrotnie tylko brudne i nieco podrapane po zewnetrznej powłoce...

    Włodek

  • 64. Data: 2010-01-05 20:32:16
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    In news:4b4300a8$1@news.home.net.pl,
    pawell32 <p...@n...pl> nabazgrał:
    (ciap)
    > każdy wzmacniacz powieli błędy jakie dostanie na we.
    > wzmacniacze dystrybucyjne i nie są jakoś wybitnie drogie (mowa o
    > analogu). b. ważne są kable, złącza itp.
    > u nas wzmacniacze kiedyś kradli bo myśleli, że dobrze zarobią...

    A wmacniacz dystrybucyjny lub budynkowy jest tak potrzebny w instalacji
    indywidualnej jak psu ...

    Włodek

  • 65. Data: 2010-01-05 22:27:34
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "R.M." <f...@g...com> napisał w wiadomości

    > jestem tylko ciekawy, jakie wzmacniacze instaluja TV kablowe (bo przeciez
    > musza) i nie maja zaklocen...
    >
    > moze zamiast drogiego przewodu, warto kupic drozszy wzmacniacz, ktory nie
    > generuje zaklocen?

    Taka decyzja zależy od kilku czynników: odległości na którą trzeba przesłać
    sygnał, ilości i rozmieszczenia kanałów TV do przesłania, wymaganej jakości
    na końcu toru transmisyjnego, dostępnych funduszy na ten cel.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba