  • 1. Data: 2009-12-22 14:25:43
    Temat: polonia 1
    Od: "zorka" <ciapka@.wp.pl>

    A mnie interesuje kto jest potencjalnym widzem kanałów takich jak np.
    polonia 1.
    I z czego takie kanały "zyją"? Ktoś ma takie hobby zeby nadawać? Jak taki
    kanał zarabia na siebie?

    Pozdrawiam
    zorka

  • 2. Data: 2009-12-22 15:05:45
    Temat: Re: polonia 1
    Od: Jingiel <x...@x...pl>

    zorka pisze:
    > A mnie interesuje kto jest potencjalnym widzem kanałów takich jak np.
    > polonia 1.
    > I z czego takie kanały "zyją"? Ktoś ma takie hobby zeby nadawać? Jak taki
    > kanał zarabia na siebie?

    Pewnie praniem brudnych pieniedzy??

    Jingiel

  • 3. Data: 2009-12-22 15:15:21
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    >A mnie interesuje kto jest potencjalnym widzem kanałów takich jak np.
    >polonia 1.

    Naprawdę nie masz ciekawszych zainteresowań? Nie szkoda Ci czasu na takie
    nieistotne pierdoły?

    > I z czego takie kanały "zyją"? Ktoś ma takie hobby zeby nadawać? Jak taki
    > kanał zarabia na siebie?

    Widać jakoś się opłaca. Nikt darmo transpondera nie wydzierżawi, nawet
    katabasom ;-)

  • 4. Data: 2009-12-23 20:58:33
    Od: "rotfelus" <h...@h...hi>

    Użytkownik "zorka" <ciapka@.wp.pl> napisał w wiadomości
    >A mnie interesuje kto jest potencjalnym widzem kanałów takich jak np.
    >polonia 1.
    > I z czego takie kanały "zyją"? Ktoś ma takie hobby zeby nadawać? Jak
    > taki kanał zarabia na siebie?

    Kase pewnie mają z telezakupowego badziewia i sekstelefonów

  • 5. Data: 2009-12-30 16:51:04
    Od: ztomasz <z...@o...eu>

    rotfelus pisze:
    > Użytkownik "zorka" <ciapka@.wp.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Kase pewnie mają z telezakupowego badziewia i sekstelefonów

    A kiedys jak polsat powstawal to polonia 1 byla swietna... No ale od
    tamtych czasow caly czas nadaja to samo i wydaje mi sie ze nikt tego nie
    oglada

    --

    Tomasz

    Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
    transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=

  • 6. Data: 2009-12-30 17:05:46
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 30.12.2009 17:51, ztomasz pisze:

    > A kiedys jak polsat powstawal to polonia 1 byla swietna... No ale od
    > tamtych czasow caly czas nadaja to samo i wydaje mi sie ze nikt tego nie
    > oglada

    no, bo nic innego nie było

    --
    pozdrawiam. pawell32