  • 1. Data: 2009-12-22 20:59:14
    Temat: Przedłużenie abo w CP
    Od: "Piter S." <p...@p...onet.pl>

    Witam,
    już parę miesięcy mam Polsat Cyfrowy na umowie bezterminowej (pre-paid) z
    dekoderem na własność.
    Czy mogę wynegocjować jakieś atrakcyjne warunki w przypadku przedłużenia
    umowy?
    Np. dekoder HD PVR?

    --
    Piotr

  • 2. Data: 2009-12-22 21:24:29
    Temat: Re: Przedłużenie abo w CP
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    Piter S. wrote:
    > Np. dekoder HD PVR?

    chyba, że do naprawienia.

    nie warto zadzwonić i zapytać ? wolisz napisać newsa i czekać tydzień na
    odpowiedź ?

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 3. Data: 2009-12-22 21:36:34
    Od: Jingiel <x...@x...pl>

    Piter S. pisze:
> [...]
    > z dekoderem na własność.
    > Czy mogę wynegocjować jakieś atrakcyjne warunki w przypadku przedłużenia

    Obawiam się, że nie. Kombinowalem to samo i nic lepszego niż dla nowego
    klienta nie dalo się. Natomiast jak zlożyłem wypowiedzenie na inną umowę
    (ze starym samsungiem i familijnym przez 23 miesiące chyba) dziś
    zadzwonili i zaproponowali pół roku Relax mix , pakiet HD i 2 miesiące
    HBO free z umową na 24 miesiące i do tego dekoder HD na uzyczenie za darmo.

    Jingiel

  • 4. Data: 2009-12-30 16:54:45
    Od: ztomasz <z...@o...eu>

    Piter S. pisze:
> [...]
    > z dekoderem na własność.
    > Czy mogę wynegocjować jakieś atrakcyjne warunki w przypadku przedłużenia

    Dla starych abonentow nic nie maja. Dowiedzialem sie jak zakonczyla mi
    sie umowa. Nie bylo zadnych propozycji itp. Skonczylo sie w ten sposob
    ze mialem 3 dekodery polsatu bo trzeba bylo brac zeby bylo taniej.

    --

    Tomasz

    Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
    transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=