    From: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: DRM
    Date: Mon, 13 Dec 2010 08:23:00 -0800 (PST)

    On Dec 12, 11:30 am, porneL <n...@p...net> wrote:

    > Owszem, takie jest założenie, ale ono nigdy się nie spełnia.

    Ale to nie jest prawda. Jeśli powiedzmy mam Kindla, to będę kupował
    książki od Amazona, Gdybym mógł te książki legalnie kupić gdzie
    indziej, to być może część bym kupował gdzie indziej, ale piracić nie
    będę, skoro moge je legalnie kupić. I z drugiej strony, gdybym mógł
    książki z Amazona czytać na konkurencyjnym czytniku, to może bym nie
    kupił Kindla. Więc w takim przypadku zabezpieczenie spełnia swoje
    zadanie znakomicie.