eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleDR 350 regulacja zaworówRe: DR 350 regulacja zaworów
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!no
    t-for-mail
    From: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: DR 350 regulacja zaworów
    Date: Fri, 26 Jun 2009 12:24:36 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 32
    Message-ID: <h2289e$mbe$1@mx1.internetia.pl>
    References: <b...@g...googlegroups.com>
    <h1r1e2$ika$1@mx1.internetia.pl> <h1vv05$nr1$1@news.onet.pl>
    <h2268i$4ga$1@mx1.internetia.pl> <h2263l$hgh$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-253-145-200.adsl.inetia.pl
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1246012526 22894 77.253.145.200 (26 Jun 2009 10:35:26 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 26 Jun 2009 10:35:26 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-Antivirus: avast! (VPS 090625-0, 2009-06-25), Outbound message
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/news/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:603108
    [ ukryj nagłówki ]

    Uzytkownik "Kefir" napisal

    > Poprosze jeszcze raz: sprawdzasz luz zaworowy na jakies znaki zamiast
    > "odprowadzic" krzywki jak najdalej od trzonka? Czy wlasnie takie
    > ustawienie walka nie daje pewnosci i trzeba sie podpierac znakami?
    > Przepraszam, to nie napasc, chcialbym sie doksztalcic.

    *** Lepiej sie nie doksztalcaj- ja tez chcialem i stad moje uwagi. Procedura
    z ktorej lekko podrwiwasz jest opisana jako obowiazujaca w serwisowce
    Suzuki:

    1.Spuscic olej z ukladu
    2.Odkercic rewizje w deklu i ustawic GMP na znak na kole.
    3.Wyregulowac luz
    4.Obrocic walem i sprawdzic jeszcze raz
    5.Zalac olej

    Jak dostalem pierwszy raz w rece DR-a i serwisowke, to pomyslalem, ze w tej
    metodzie moze i co lepszego jest, a ja gupi prostak zawsze zle robilem i
    poprobowalem sobie. Nie czailem po co spuszczac olej, ale jak sprobowalem
    zlokalizowac jakikolwiek znak na zapapranym kole, to skumalem :) I tak
    zmienialem oliwe, no to spuscilem. Po dluzszej chwili macania wyczailem ze
    cos nie tak jest z tym ustawieniem, jeblem serwisowke w kat i zrobilem to po
    swojemu. Potem trafil mi w rece jeszcze jeden egzemplarz ewidentnie
    ustawiany "ksiazkowo", a trzeci nabyl w Niemcowni znany mi grupowicz.
    Zreszta za dobre pieniadze, bo szkop byl przekonany, ze "ventile klappern"
    same z siebie. Stad powtarzam- moje uwagi dotycza tych ktorzy chca pozostac
    w zgodzie z serwisowka, bo to akurat nie jest dobry pomysl.
    Pozdr
    Jarecki [KenLee] + Mecha -Orange EXC 400


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: