-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.fsmpi.
rwth-aachen.de!newsfeed.straub-nv.de!eternal-september.org!feeder.eternal-septe
mber.org!aioe.org!.POSTED!not-for-mail
From: "X-Man" <k...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: DPF i turbo
Date: Fri, 27 Mar 2015 23:27:47 -0000
Organization: Aioe.org NNTP Server
Lines: 23
Message-ID: <mf6009$uvk$1@speranza.aioe.org>
References: <mf3j7t$4f6$1@dont-email.me> <55156819$0$8389$65785112@news.neostrada.pl>
<mf4407$bg7$1@dont-email.me> <o...@l...harvard.local>
NNTP-Posting-Host: yrnu6XTXU10zITdpV6jIgg.user.speranza.aioe.org
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Complaints-To: a...@a...org
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2558606
[ ukryj nagłówki ]"Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> wrote in message
news:op.xv559dssg01fvf@l-089.harvard.local...
> W dniu .03.2015 o 18:28 masti <g...@t...hell> pisze:
>>> Jaki producent twierdzi że turbo należy schładzać przed wyłączeniem
>>> silnika?? Tą głupotę wymyślił jakiś fantasta, a inni podchwytują.
>>> Producentom chodziło nie o żadne schładzanie, a o to aby nie wyłączać
>>> silnika bezpośrednio z wysokich obrotów, bo bo po takiej operacji
>>> turbina jeszcze się kręci a smarowania już nie ma.
>> i kontrolki też nie :)
> Bo nie ma takiej potrzeby.
> O turbo chłodzonym cieczą pchaną elektryczną pompką słyszał?
> Nawet parszywe francuskie dci to ma.
> Turbo jest chłodzona bez względu na to czy kierownik siedzi jeszcze za
> kierownicą, czy po "pałowaniu" zdążył już zgasić silnik.
większość turbin jest chłodzona przepływającym olejem a turbiny z chłodzeniem
wodnym są raczej nieczęsto spotykane, co nei zmeinia faktu że wystaczy kilka
sekund poczekać z gaszeniem gorącego silnika po ostrej jeździe a nie robić
szopkę ze studzeniem przez kilka minut...
Pzdr
Piotr
Następne wpisy z tego wątku
- 28.03.15 11:51 Tomasz Wójtowicz
- 28.03.15 13:45 Tomasz Pyra
- 28.03.15 15:11 Trybun
- 28.03.15 15:11 Trybun
- 28.03.15 15:28 z
- 28.03.15 15:34 LEPEK
- 28.03.15 20:13 RadoslawF
- 28.03.15 21:59 Konfabulator
- 28.03.15 23:10 Tomasz Pyra
- 28.03.15 23:36 Adam
- 28.03.15 23:54 Marek
- 28.03.15 23:54 Marek
- 29.03.15 00:26 Tomasz Wójtowicz
- 30.03.15 09:10 Myjk
- 30.03.15 16:14 masti
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=