eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDPF ciąg dalszyRe: DPF ci?g dalszy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!goblin1!gobli
    n2!goblin.stu.neva.ru!aioe.org!.POSTED!not-for-mail
    From: Marek <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: DPF ci?g dalszy
    Date: Thu, 04 Jun 2015 11:51:11 +0200
    Organization: Aioe.org NNTP Server
    Lines: 44
    Message-ID: <mkp76g$cb4$1@speranza.aioe.org>
    References: <556d677d$0$8386$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <556df242$0$8379$65785112@news.neostrada.pl>
    <mkm7b5$8ji$1@speranza.aioe.org>
    <c...@g...com>
    <mkori5$hqo$1@speranza.aioe.org>
    <b...@g...com>
    <mkp3ud$1ui$1@node1.news.atman.pl>
    Reply-To: marras.zg@gmail-kropka-pl
    NNTP-Posting-Host: uH2p4SIbU9zdkJqZo3Tjuw.user.speranza.aioe.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Complaints-To: a...@a...org
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.5.0
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2563714
    [ ukryj nagłówki ]

    On 04.06.2015 10:57, spider wrote:
    > W dniu 2015-06-04 o 09:40, p...@g...com pisze:
    >> --Mariany i inne "serwisy" nie daja sobie rady.
    >>
    >> oni sa usprawiedliwieni ale ze ASO nie dalo rady to juz zenada ... to
    >> samo u Forda znajomy odbieral Mondeo blacharke robili u nas ale radio
    >> pojechalo do Niemiec na naprawe ...
    >
    > Każdy szanująca się marka powinna mieć chociaż jeden centralny serwis w
    > Polsce, gdzie ma fachowców którzy potrafią pomyśleć coś więcej niż to co
    > w biuletynie technicznym dostają od supportu, rozbiorą pół samochodu,
    > poszukają podobnych przypadków w Internecie, potrafią przedstawić po
    > angielsku problem centralnemu supportowi, tydzień nad samochodem
    > posiedzą, ale naprawią. Wiadomo że nie opłaca się trzymać takich
    > techników w każdym ASO, zazwyczaj wystarczą tzw wymieniacze, ale fakt że
    > ASO samo się przyznaje, że nic nie potrafi więcej zrobić to dla mnie
    > zupełny brak profesjonalizmu. Stąd się biorą niepochlebne opinie o ASO.
    > A już w ogóle na śmiech mnie bierze że, w ASO nie potrafią przeładować
    > softu, przecież to nie jest jakaś straszna wiedza tajemna, której nie
    > można opanować.
    > Sam pracuję w serwisie w innej branży i dla mnie nie do pomyślenia jest
    > przyznanie się klientowi, że nie potrafi się czegoś naprawić. Są też
    > trudne przypadki, do których nawet się dokłada z firmowej kieszeni, ale
    > tu chodzi o renomę a nie partactwo. Polacy potrafią być dobrymi
    > serwisantami, potrafią spojrzeć niestandardowo na problem, wyciągać
    > prawidłowe wnioski, mają tak zwaną smykałkę (czy kombinatorstwo jak kto
    > woli), taki rodzaj inteligencji technicznej, że nawet nie znając zasady
    > działania, czy schematu, potrafią rozgryźć o co chodzi. Dużo takich
    > zdolnych może nie ma, ale można ich znaleźć i mieć naprawdę dobry
    > serwis. Dlatego w swoim samochodzie co mogę, to naprawiam sam i modlę
    > się by nie pojawił się jakiś poważniejszy problem :)
    >
    >
    Masz racje, jednak podejrzewam, ze problem rozbija sie jak zwykle o
    pieniadze.
    Znajomi mechanicy zaczynali swoja kariere wlasnie w ASO roznych marek, a
    potem zalozyli swoje warsztaty.
    Jak w takiej sytuacji ASO moze prezentowac jakis sensowny poziom?



    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: