    Date: Fri, 27 Mar 2015 13:45:35 +0100
    From: twistedme <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: DPF

    W dniu 2015-03-27 o 11:18, Myjk pisze:
    > Fri, 27 Mar 2015 08:19:19 +0100, twistedme

    > Masz silnik Opla, tam program nigdy nie przewidywał i nadal nie przewiduje
    > dodatkowej dawki paliwa w czasie postoju.

    Możliwe, że od początku źle zadałem pytanie, ale po wpisaniu objawów do
    internetu diagnoza, to "wypalanie się filtra" dlatego myślałem, że
    należy iść tym tropem...

    Dzwoniłem dzisiaj jeszcze do innego znajomego ma mi dać namiary na
    jakiegoś dobrego mechanika, żeby go przejrzał.

    Może tu będzie lepiej widać niż ja to opisuję:
    https://youtu.be/2ixX3yT9SMw