  • Data: 2024-10-26 08:40:27
    Temat: Re: DOT 4 ESP
    Od: W <...@...kom> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.10.2024 o 07:23, ptoki pisze:

    > Oj nudzi ci sie.
    >
    > Roznice miedzy nimi sa marginalne.
    > Nie wiem jak cena ale obstawiam ze mniej niz 100-200pln.
    >
    > No i sama wymiana plynu to nieco przereklamowana jest.
    > Nie zdarzylo mi sie ani nie spotkalem osoby ktorej sie plyn zagotowal i
    > hamulce znikly.
    > Jak w swoim gracie wymienilem plyn ktory byl stary i juz czarny na nowy
    > to tez roznicy w dzialaniu nie bylo.

    zależy od przyjętego stylu i warunków jazdy
    wystarczy kilka hamowań z dużej prędkości (np. jak ktoś z prawego pasa
    wbija się tuż przed Ciebie) albo trochę szybszej jazdy w górach (w dół)
    a jeszcze lepiej w upalny wakacyjny dzień (większe obciążenie
    samochodu), żeby hamulec (który do tej pory wydawał się bardzo dobry)
    zaczął robić się gumiasty (głównie właśnie z powodu starego płynu,
    ewentualnie klocki do d.)
    Ja akurat dość szybko jeżdżę, cenię sobie dobre hamulce i u mnie wymiana
    płynu wypada co ok. 4-5 lat.

    --
    pozdr