  • Data: 2024-10-26 11:42:08
    Temat: Re: DOT 4 ESP
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:vfi5j7$vb34$1@news.icm.edu.pl>
    user W pisze tak:

    > nie wiem, jak to wygląda w Twoim samochodzie, ale skąd problem -
    > dawno nie ruszane jarzma

    Tak, np 10 lat, od nowości auta. Gwiazdka spline znika rozpuszcza sie
    od rdzy. Ludzie urywają te śruby bo zamarzaja w zwrotnicy.
    Gorszy dzień projektantów z audi vw.

    W passacie 1997r jest normalna śruba 19 mm, 100 Nm, bez kanału, pod
    blokiem.

    > (pewnie mniejsze tarcze schodzą bez
    > zdejmowania), brak odpowiednich kluczy?

    Tak a to tylko 2 mm. Można zlekceważyć. Co tam 2mm ja nie włoże.
    Jak się popieści to sie zmieści. Niektórzy wbijają tarczę kopniakami,
    młotami.

    > Ja, że do hamulców zaglądam nie rzadziej niż co dwa, maks. 3 lata
    > (w każdym z samochodów), to wszystko odkręca się bez problemu i
    > wymiana trwa niedługo.

    Jak już przejmiesz auto.
    Po zakupie to czeka cię mój pierwszy raz po pani z pieskiem.

    --
    Piter

    # Nie Zawsze Gratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI