  • 11. Data: 2010-08-06 17:51:47
    Temat: Re: DO ORANGE: QRVA NIE CHĘ ŻADNEGO BMW !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    > W treści tamtego SMSa była info, że jest to BEZPŁATNE. A także, że mam
    > odebrać KLUCZYKI :)
    > Nic nie było na temat żadnego regulaminu i, że cokolwiek
    > "potwierdzam"!

    Aha, i jeszcze to, że "TYM RAZEM TO NIE ŻADNE 'SZTUCZKI'"

  • 12. Data: 2010-08-06 18:09:03
    Od: "Krzysiek" <k...@g...w.pl>

    Użytkownik "Xian Mi Mao" <x...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...

> [...]
    > "potwierdzam"!

    Aha, i jeszcze to, że "TYM RAZEM TO NIE ŻADNE 'SZTUCZKI'"

    Jestes głupszy niż to przewiduje ustawa. Ile masz lat - 12? bo na więcej nie
    wygląda ktoś, kto uwierzy że ma za darmo odebrać kluczyki do samochodu, juz
    nawet nie samochód, a same kluczyki. Łyknij pigułkę zamiast wypisywać tu
    takie pierdoły czy inne żale.
    Wysłałeś sms, potwierdziłeś w ten sposób jakiś regulamin. Nikogo nie
    obchodzi czy go czytałeś, miałeś do niego dostęp itp. Wyraziłeś na to zgode
    to teraz czekaj z niecierpliwieniem na kolejne sms, może zaproszą cię po
    odbiór kabla do pralki, może nawet całej pralki. We wszystko można uwierzyć.

  • 13. Data: 2010-08-06 18:52:39
    Od: "grin" <s...@a...er>

    Użytkownik "Xian Mi Mao" <x...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
    >3 dni temu przyszedł SMS spod numeru 7400 (czy jakoś podobnie) z
    >zawiadomieniem, że: "NA PEWNO I BEZ ŻADNYCH 'SZTUCZEK' WYGRAŁEŚ BMW i
    >WYŚLIJ SMS O TREŚCI 'BMW' ŻEBY TYLKO ODEBRAĆ KLUCZYKI!"

    Zabawka, miniaturka BMW, a kluczyki z kartonu?

    Gdyby oni chcieli rozdać te nagrody to dawno by się skończyły
    Tu chodzi tylko o dojenie naiwnych

  • 14. Data: 2010-08-06 19:37:19
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 06-08-2010 o 20:09:03 Krzysiek <k...@g...w.pl> napisał(a):

    > Wysłałeś sms, potwierdziłeś w ten sposób jakiś regulamin.

    Kolejna mutacja biznesu wirusa :) - wysłanie smsa nic nie kosztuje (jak
    autora), ale później codziennie tyle smsów przysyłają, że aby się od nich
    uwolnić, trzeba wysłać smsa anulującego - płatnego :) zresztą kiedyś już o
    tej mutacji promocji ktoś pisał..

    I biznes się kręci, mi to się kojarzy z działaniami mafijnymi, lub też z
    branżą narkotykową (spróbujesz z ciekawości) :)

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 15. Data: 2010-08-06 21:07:28
    Od: Andrzej Podenkiewicz <k...@o...pl>

    W dniu 2010-08-06 19:49, Xian Mi Mao pisze:

    > ale coś nie zauważyłem żeby obecna władza stawała w obronie maluczkich

    Zbiera pieniądze żeby się wstawić. Z każdego takiego SMSa ma 1/5 to i
    nie przeszkadza.
    :)

    Pzdr.
    Kferro

  • 16. Data: 2010-08-06 21:12:51
    Od: "Kotlet wołowy" <m...@m...mail>

    zglosic na policje oszustwo

    --
    Ja wiem czego potrzebujesz ....
    http://programdofakturowania.info.pl

  • 17. Data: 2010-08-06 21:16:58
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-08-06 23:07, Andrzej Podenkiewicz pisze:

    > Zbiera pieniądze żeby się wstawić. Z każdego takiego SMSa ma 1/5 to i
    > nie przeszkadza.
    > :)

    To niech zacznie brać także podatek od prostytutek. Albo Balcerowicz
    niech oddaje połowę swoich dochodów, bo chce zmniejszyć m.in zasilek
    pogrzebowy z ZUS-u.
    Kiedy oni, tzn ta "elyta" wreszcie się udławią swoim dobrobytem
    osiągniętym cudzym kosztem?

    --
    animka

  • 18. Data: 2010-08-07 09:58:26
    Od: "Lukasz S." <g...@y...co.uk>

    Xian Mi Mao wrote:
> [...]
    >
    > Czy naprawdę nie ma na to paragrafu? Różne dzieci itp. będą przecież
    > wysyłać i wygląda to NA ORDYNARNE OSZUSTWO-WYŁUDZENIE!
    >
    > I to w ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE
    > ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE
    > ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE
    > ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE
    > ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE
    > ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE
    > ORANGE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Też mi wielkie halo, załatw sobie program do filtrowania takich smsów i
    po sprawie.

  • 19. Data: 2010-08-07 10:32:20
    Od: r...@p...onet.pl

    > Też mi wielkie halo, załatw sobie program do filtrowania takich smsów i
    > po sprawie.

    A przedtem wymień telefon na taki z symbianem lub windowsem...

  • 20. Data: 2010-08-07 13:06:21
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Lukasz S. in news:i3jao7$2lv$1@inews.gazeta.pl
    > Też mi wielkie halo, załatw sobie program do filtrowania takich smsów i po
    > sprawie.

    rozumiem,ze do zainstalowania jako typowa apl. w symbianie na przyklad.
    Mozesz podac przyklad takiego softu?