  • 1. Data: 2010-06-10 07:12:26
    Temat: DKV / UTA - co jeszcze?
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Witam,
    Czy ktoś może próbował wyrobić sobie kartę paliwową dla małej firmy?
    Mam w firmie 2 samochody i wolałbym dać pracownikowi taką kartę żeby
    tankował niż gotówkę. Problem leży w tym że miesięcznie tankuję poniżej
    1000l, co jest głównym wymogiem przy kartach na daną markę (np. orlen) i nie
    mogę się ograniczyć do jednej konkretnej stacji - czasem trzeba zatankować w
    trasie.
    Niby UTA nie ma żadnych limitów, ale moje zapytanie pozostało bez odzewu..

    Lukasz

  • 2. Data: 2010-06-10 08:42:53
    Temat: Re: DKV / UTA - co jeszcze?
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    Lukasz pisze:
> [...]
    > zatankować w trasie.
    > Niby UTA nie ma żadnych limitów, ale moje zapytanie pozostało bez odzewu..

    za bardzo nie pomogę ale z tym tankowaniem na wielu różnych stacjach to
    nie przesadzaj. Robię miesięcznie od 5 lat 5kkm po Polsce i kiedyś tylko
    płaciłem Routex-BP a teraz tylko Shell. I tylko dwa razy zdarzyło mi
    się że się zagapiłem i musiałem dotankować na innej stacji za gotówkę. A
    uwierz mi że nie należę do osób którzy każdy km podróży dwa razy planują.
    Uderz do Neste oni honorują UTA może przez operatora stacji będzie
    szybszy odzew.
    pozdrawiam
    marcin

  • 3. Data: 2010-06-10 12:00:44
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Użytkownik "Marcin Jan" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > płaciłem Routex-BP a teraz tylko Shell. I tylko dwa razy zdarzyło mi się
    > że się zagapiłem i musiałem dotankować na innej stacji za gotówkę.

    to zależy, głównie chodziło mi o to że nie może to być jedna stacja np.
    Orlen Wrocław ul. jakaśtam, sieć jak najbardziej, aczkolwiek nie lubię BP i
    tam nawet o to nie zapytam
    Czasem pracownik musi gdzieś przenocować i nie wraca do Wrocławia, a
    chciałbym głównie w takich sytuacjach móc dać mu kartę na paliwo

    > Uderz do Neste oni honorują UTA może przez operatora stacji będzie
    > szybszy odzew.

    W takim razie spróbuję
    Pozdrawiam!
    Lukasz

  • 4. Data: 2010-06-11 20:05:05
    Od: "andreas" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Lukasz" <l...@b...net.pl> napisał w wiadomości

    DKV miałem i było super, bo prawie każda stacja w PL a w Europie chyba każda
    przyjmuje, ale nie wiem jak u nich z limitami tankowań.

    --
    andreas