  • 1. Data: 2010-06-09 21:47:14
    Temat: Trasa Radom - Wrocław
    Od: mic49 <m...@i...pl>

    ...albo Radom - Legnica - niebawem będę musiał się w te okolice
    wybrać. I proszę Was o pomoc w doborze trasy - chciałbym mieć jakiś
    komfort podrózowania, a więc w grę wchodzi nadrobienie drogi. Czy jest
    możliwe skorzystanie z którejś autostrady? Jaka droga byłaby
    najbardziej komfortowa?

    Michal

  • 2. Data: 2010-06-10 20:51:57
    Temat: Re: Trasa Radom - Wrocław
    Od: GregorY <g...@w...pl>

    jeśli wliczasz nadrobienie drogi to pruj siódemką do Krakowa a potem
    autostradą pod granicę.

    --
    GregorY

  • 3. Data: 2010-06-10 21:21:48
    Od: Wiceq <s...@s...poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-06-09 21:47, mic49 pisze:
> [...]
    > komfort podrózowania, a więc w grę wchodzi nadrobienie drogi. Czy jest
    > możliwe skorzystanie z którejś autostrady? Jaka droga byłaby

    Właśnie wczoraj wróciłem zza Wrocławia do Radomia. W tamtą stronę:
    Radom, Kielce, Jędrzejów, Zawiercie, Dąbrowa Górnicza, potem kawałek
    gierkówką do A4 i dalej za darmochę już autostradą aż do niemcowa :)