    From: Marcin Jan <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: DKV / UTA - co jeszcze?
    Date: Thu, 10 Jun 2010 08:42:53 +0200

    Lukasz pisze:
    > Witam,
    > Czy ktoś może próbował wyrobić sobie kartę paliwową dla małej firmy?
    > Mam w firmie 2 samochody i wolałbym dać pracownikowi taką kartę żeby
    > tankował niż gotówkę. Problem leży w tym że miesięcznie tankuję poniżej
    > 1000l, co jest głównym wymogiem przy kartach na daną markę (np. orlen) i
    > nie mogę się ograniczyć do jednej konkretnej stacji - czasem trzeba
    > zatankować w trasie.
    > Niby UTA nie ma żadnych limitów, ale moje zapytanie pozostało bez odzewu..

    za bardzo nie pomogę ale z tym tankowaniem na wielu różnych stacjach to
    nie przesadzaj. Robię miesięcznie od 5 lat 5kkm po Polsce i kiedyś tylko
    płaciłem Routex-BP a teraz tylko Shell. I tylko dwa razy zdarzyło mi
    się że się zagapiłem i musiałem dotankować na innej stacji za gotówkę. A
    uwierz mi że nie należę do osób którzy każdy km podróży dwa razy planują.
    Uderz do Neste oni honorują UTA może przez operatora stacji będzie
    szybszy odzew.
    pozdrawiam
    marcin