  • 1. Data: 2010-06-09 22:19:44
    Temat: Co zrobić z Citroenem BX14 TGE?
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Pytanie wydaje się debilne, ale dla mnie sprawa jest poważna :>
    Nie wnikając w szczegóły, które są dosyć pokręcone, mam w posiadaniu
    citroena jak w temacie,
    stan ogólny dobry za wyjątkiem tego, że nie odpala (coś jest z
    zapłonem).
    Były wobec niego różne plany ale się pozmieniało i muszę się go
    pozbyć; jest zarejestrowany i ubezpieczony.

    Problem może byłby banalny, ale nieopatrznie zacząłem pytać znajomych
    samochodziarzy o poradę,
    i generalnie otrzymałem masę sprzecznych opinii, licząc glosy dość
    duża ilość ich jest w klimacie "to kultowa bryka, szkoda złomować,
    trzeba szukać pasjonata albo naprawić i jeździć".
    Poradźcie co robić, gdyż z natury jestem zbieraczem różnych urządzeń i
    zawsze z bólem serca oddaję coś na złom, lecz nie mam możliwości dalej
    sponsorować ubezpieczalni. Czy taki pojazd jest sprzedawalny, nawet za
    symboliczną cenę? Problem może być z faktem, iż nie pojedzie o
    własnych siłach w stanie obecnym.

    Pzdr.
    L.

  • 2. Data: 2010-06-09 22:32:29
    Temat: Re: Co zrobić z Citroenem BX14 TGE?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 9 Jun 2010 13:19:44 -0700 (PDT), Lisciasty napisał(a):

> [...]
    > duża ilość ich jest w klimacie "to kultowa bryka, szkoda złomować,
    > trzeba szukać pasjonata albo naprawić i jeździć".

    Pasjonaci rzadko rajcują się modelem entry-level, jakby to był wyższy model
    z innym silnikiem to miałbyś większe szanse. Choć akurat nie tak dawno
    facet szukał takiego, bo miał takiego samego sprawnego ale zgnitego.

    Silnik jest prosty i tani w utrzymaniu, części znajdziesz bez trudu za
    nieduże pieniądze, więc może faktycznie naprawić i jeździć. Oczywiście
    zakładając, że cała reszta jest tip-top, co w przypadku krajowych BXów jest
    równie łatwe do znalezienia jak dziewica na polibudzie.
    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2010-06-09 22:41:58
    Od: krzyss <k...@S...com>

    W dniu 2010-06-09 22:19, Lisciasty pisze:
> [...]
    > sponsorować ubezpieczalni. Czy taki pojazd jest sprzedawalny, nawet za
    > symboliczną cenę? Problem może być z faktem, iż nie pojedzie o

    To zacznijmy od tego na ile go cenisz i skad jestes... w sumie 3 czy 4
    samochdy co to za roznica :-) a BX ladnie by wygladal obok krokodyla :)

    --
    ===-----== krzyss vel Qkill ==-----===
    ----===---- www.krzyss.com ----===----

  • 4. Data: 2010-06-09 22:48:58
    Od: "srnietana" <d...@d...nu.ll>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał
    > Choć akurat nie tak dawno
    > facet szukał takiego, bo miał takiego samego sprawnego ale zgnitego.

    Zgnity BX? Co jak co ale BX?

  • 5. Data: 2010-06-09 22:53:24
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 9 Jun 2010 22:48:58 +0200, srnietana napisał(a):

    > Zgnity BX? Co jak co ale BX?

    Właśnie BX - raz, że każdy BX ma już dobrze ponad 15 lat i ocynk już dawno
    się skończył, dwa, że są dosyć mocno wrażliwa na paprackie naprawy
    blacharskie, które radykalnie przyśpieszają cały proces.
    Nawet niebite egzemplarze będą miały już rdzę na tylnych nadkolach.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 6. Data: 2010-06-10 07:38:11
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 9 Cze, 22:41, krzyss <k...@S...com> wrote:
    > To zacznijmy od tego na ile go cenisz i skad jestes... w sumie 3 czy 4
    > samochdy co to za roznica :-) a BX ladnie by wygladal obok krokodyla :)

    Auto stoi pod Wrocławiem, konkretnie : Jelcz-Laskowice.
    Jeżeli ktoś byłby chętny go zabrać to wyceniam go na 1 zł, a dodatkowo
    obiad postawię ;)
    Cierpię na natłok zaległych spraw na głowie i załatwienie tego będzie
    wystarczającą gratyfikacją ;)

    Pzdr.
    L.

  • 7. Data: 2010-06-10 07:47:12
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    W dniu 2010-06-10 07:38, Lisciasty pisze:

> [...]
    > obiad postawię ;)
    > Cierpię na natłok zaległych spraw na głowie i załatwienie tego będzie

    Rzuc mi nr telefonu na priva: roykssop(at)gmail(kropka)com

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen Xantia

  • 8. Data: 2010-06-10 09:51:20
    Od: PB <p...@b...pl>

    Wed, 9 Jun 2010 22:48:58 +0200, na pl.misc.samochody, srnietana
    napisał(a):

    > Zgnity BX? Co jak co ale BX?

    solone polskie drogi i BX dawały radę. Pamiętaj że najmłodsze BX
    kończą właśnie 16 lat. Inne auta w tym wieku już nie istnieją. Citroen
    sobie nieco strzelił w stopę konstruując BX - był niezniszczalny;-)

    Piotr Biegała Warszawa
    Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-)
    Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe
    Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-)