-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.e-wro.pl!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: DK8 (Mszczonów-Piotrków)
Date: Tue, 4 Sep 2012 20:27:43 +0200
Organization: Miejskie Sieci Informatyczne e-wro
Lines: 73
Message-ID: <q0berjp56fyx$.1ur9phn27rjih.dlg@40tude.net>
References: <k1vbr1$7bn$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<12b0szemolk3i.b3doz78yhsd5$.dlg@40tude.net>
<9...@4...com>
<k201vn$q9t$1@mx1.internetia.pl>
<g...@4...net>
<k207mp$nmf$1@mx1.internetia.pl>
<1...@4...net>
<k20bn0$gsg$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<cyjlxyphjnwh.wxcofjc89ahv$.dlg@40tude.net>
<k20gn1$ie0$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<1vog48ho63l3e$.1r8uuf6o6lmyz.dlg@40tude.net>
<k21nae$lt4$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <k224uh$ago$1@node1.news.atman.pl>
<q315m0dv6acb$.1syzu6l0x9c3s.dlg@40tude.net>
<k2347c$42l$1@mx1.internetia.pl>
<1gn6abqo6b681.9ckazu8v8pxn$.dlg@40tude.net>
<k246av$4vj$1@node2.news.atman.pl>
<4nr6zw74lth9$.1xkiooyccz9iz$.dlg@40tude.net>
<k24jn4$cv$1@node2.news.atman.pl>
<5045e160$0$26687$65785112@news.neostrada.pl>
<50461004$0$26682$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: atena.e-wro.net 1346783245 15643 82.143.187.50 (4 Sep 2012 18:27:25 GMT)
X-Complaints-To: a...@e...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 4 Sep 2012 18:27:25 +0000 (UTC)
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2465383
[ ukryj nagłówki ]Dnia Tue, 04 Sep 2012 16:28:19 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
> W dniu 2012-09-04 13:09, J.F pisze:
>> Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości grup
>>> A2 nie było to też się korzystało z innych dróg.
>> Sie nie korzystalo, bo nie bylo potrzeby.
> Była potrzeba.
Jaka ? o czasach przed rozkopaniem 8-ki pisze.
>> A jak 8-ke rozkopali, to inne tez sie zakorkowaly.
> To dowód na to, że ruch na DK8 jest potężny i trasa wymagała
> przebudowy - zdaje się, że o to chodzi.
Ruch jest potezny, szczegolnie w piatkowe popoludnie, ale przebudowa ...
tyle czekala, to i dwa lata mogla poczekac.
>> Eee tam - za ktoryms przejazdem to juz sie wiedzialo gdzie noge z gazu
>> zdjac, zeby spokojnie zwolnic. I ciagle nie bylo to tak ze co kawalek
>> przeszkoda i nie oplaca sie rozpedzac.
> Jak jedziesz sam i znasz trasę to być może, ale...
Jak nie znasz to i tak wolniej jedziesz.
>> Bo tu mi sie podniesie srednia ze 110 do 120.
> No to mamy clue tematu - Tobie się niewiele poprawi.
> A ta średnia - 110 (powyżej maks. dopuszczalnej 100km/h)
> to wynik raczej niezbyt chwalebny.
Bardzo sie wstydze :-P
> Po tej drodze w większości
> jeżdżą ludzie, którzy mają ją dużo niższą i pewnie się
> zdrowo podniesie,
A gdzie tam, kapeluszniki jedne :-)
>spadnie liczba wypadków itd.
O widzisz, warto bedzie sprawdzic. Ale ... znow brak danych tylko z tego
odcinka.
>> A na innej drodze moze byc z 60 do 100.
> Znaczy po wykupie terenów, zrobieniu drogi ekspresowej itd.
Wykup juz dawno powinien byc zrobiony. A droga ... tu praktycznie od nowa
zrobiona.
>> Jak podliczysz ile to minut na dystansie 150 km to moze zrozumiesz.
> A licz i teoretyzuj sobie. Gierkówka od dawna powinna być przebudowana,
> a inne drogi? Przebudowuje się wg jakiejś koncepcji, a nie Twojej
> wersji oszczędności Twojego czasu.
Niuestety masz racje - przebuduja je tak "im" sie wydaje. A PO wlasnie
zapowiada z ew budzecie znow pusto.
>>>> A teraz przebudowano by gierkowke na spokojnie.
>>> Byłoby to takie same utrudnienie ja wcześniej.
>> Jest juz alternatywa w postaci A2.
> Nie, A2 nie jest alternatywą przy jeździe np. na Śląsk. Do Wrocławia
> być może.
Wystarczy zeby korki w czasie remontu skrocily sie dwukrotnie :-)
>>> Napisz może też o którym miejscu piszesz.
>> To w paru miejscach bylo, gdzie zap* lewym pasem trafialo sie na kogos
>> kto hamuje ..
>
> No popatrz, a wcześniej pisałeś, że przebudowa niewiele zmienia...
Oj tam, trafialo sie rzadko, a korek byl permanentny :-)
Trafialo sie od 30 lat, to jeszcze 2 mozna bylo poczekac ..
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 04.09.12 21:05 Artur Maśląg
- 04.09.12 23:18 J.F.
- 05.09.12 08:58 Artur Maśląg
- 05.09.12 11:40 J.F
- 05.09.12 13:14 Artur Maśląg
- 05.09.12 14:19 J.F
- 05.09.12 15:03 Artur Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa
- 2024-11-09 Warszawa => Sales Executive <=
- 2024-11-09 Wrocław => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-09 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-09 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-10 TVN donosi: Obywatelskie zatrzymanie policjanta (nie na służbie)
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=