  • 1. Data: 2011-08-26 10:07:40
    Temat: DK17
    Od: "Marcin" <w...@p...onet.pl>

    Witam,
    Mam pytanko o DK17. Jak się jeździ tą trasą i czy nie lepiej wybrać
    wojewódzkich dróg alternatywnych? Chodzi nie tylko o odcinek Warszawa -
    Lublin, ale również dalej w kierunku przejścia granicznego.
    Pozdrawiam,

  • 2. Data: 2011-08-26 10:17:54
    Temat: Re: DK17
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Mam pytanko o DK17. Jak się jeździ tą trasą i czy nie lepiej wybrać
    > wojewódzkich dróg alternatywnych? Chodzi nie tylko o odcinek Warszawa -
    > Lublin, ale również dalej w kierunku przejścia granicznego.
    Między Lublinem,a Piaskami remont - zwężka do jednego pasa. Jak możesz
    omijaj, bo w godzinach szczytu stracisz 2-3 godziny na korek.
    Proponuję drogi na Biłgoraj lub Łęczną.
    Pozdrawiam !
    WOJO

  • 3. Data: 2011-08-26 11:03:47
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-08-26 10:07, Marcin pisze:
> [...]
    > wojewódzkich dróg alternatywnych? Chodzi nie tylko o odcinek Warszawa -
    > Lublin, ale również dalej w kierunku przejścia granicznego.

    Od Zakrętu jedziesz płynnie do Kołbieli. Tam w zależności od dnia i pory
    możesz postać (różnie czasem 5 czasem 30 minut). Możesz objechać to
    skręcając na miejscowość Jatne i tu dwie wersje: albo dojeżdżasz tuż
    przed rondem albo przecinasz DK50 i wyjeżdżasz za rondem. Pierwsza opcja
    nie zawsze jest bezproblemowa bo ciężarówki stojące na 17 dobrze
    wiedzą że nie wyjeżdżasz ze wsi tylko omijasz korek i czasem nie chcą
    Cię wpuścić. Druga opcja jest trochę bardziej zakręcona - jak masz CB to
    popytaj kogoś zjeżdżającego z 17 w prawo czy mija korek i czy możesz się
    podłączyć. Zwykle nie ma problemu. Później 17 do Ryk to luzik. W Rykach
    jakiś remont jest więc można postać. Od Ryk do Kurowa znowu luz. A od
    Kurowa bez względu na porę sznur samochodów do samego Lublina. Prędkości
    60-70 i wyprzedzanie generalnie niczego nie zmienia:(
    Co do wylotu na Zamość to już kolega Ci powiedział - jest ciężko.
    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 4. Data: 2011-08-26 21:57:00
    Od: w...@p...onet.pl

    Dziękuję za wszystkie podpowiedzi. Z Lublina pojadę na Biłgoraj. Zastanawiam się
    jeszcze, czy do Lublina nie wybrać czasem drogi 801 przez Dęblin. Czy ktoś
    tamtędy jechał i czy warto? Mogę również wjechać do Kołbieli DK 50 od strony
    Góry Kalwarii, tylko nie wiem czy warto jechać z tymi wszystkimi tirami.

  • 5. Data: 2011-08-27 00:16:47
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-08-26 21:57, w...@p...onet.pl pisze:
> [...]
    > Góry Kalwarii, tylko nie wiem czy warto jechać z tymi wszystkimi tirami.

    Heh, Dęblin to moje rodzinne miasto:)
    OK, 801, tzw Nadwiślanka kilka lat temu była dobrą alternatywą dla 17
    ale jakoś o niej zapomniano i jakoś nawierzchnię w niektórych jej
    częściach woła o pomstę do nieba. Jeśli masz samochód odporny na takie
    przygody to czasowo możne wyjść nieźle. Nie wiem z jakiej części W-awy
    wyjeżdżasz ale wybierając Nadwiślankę w Górze Kalwarii przejedziesz
    most, za mostem na rondzie w prawo i do Puław możesz dolecieć tamtędy.
    Nadwiślanka ma ten plus że policji na niej nie widziałem chyba nigdy.
    Fotoradar tez jakoś mi się nie przypomina. Z Puław na Kurów jest luz,
    potem Kurów-Lublin jak pisałem a na Biłgoraj powinno być OK. To nie jest
    jakoś strasznie uczęszczana droga.

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 6. Data: 2011-08-27 11:54:54
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 27 Aug 2011 00:16:47 +0200, Qlfon <r...@l...pl> wrote:

    >Nadwiślanka ma ten plus że policji na niej nie widziałem chyba nigdy.

    Videomaniacy w Stężycy, radar w Pawłowicach koło szkoły oraz w
    miejscowości Sobienie.

    >Fotoradar tez jakoś mi się nie przypomina.

    Fotoradaru to chyba faktycznie nie ma.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 7. Data: 2011-08-28 17:09:41
    Od: qnick <q...@b...pl>

    W dniu 2011-08-27 00:16, Qlfon pisze:

> [...]
    > Fotoradar tez jakoś mi się nie przypomina. Z Puław na Kurów jest luz,
    > potem Kurów-Lublin jak pisałem a na Biłgoraj powinno być OK. To nie jest

    A jak już Nadwiślanką przez Dęblin i Puławy to po co się pchać do Kurowa
    lepiej z Puław na Kazimierz i Nałęczów i potem do Lublina choć w weekend
    może być ciężko koło Kazimierza.

  • 8. Data: 2011-08-28 20:09:48
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-08-28 17:09, qnick pisze:

    > A jak już Nadwiślanką przez Dęblin i Puławy to po co się pchać do Kurowa
    > lepiej z Puław na Kazimierz i Nałęczów i potem do Lublina choć w weekend
    > może być ciężko koło Kazimierza.

    Z Puław na Kazimierz przerobili te drogę tak (uspokoili ruch) że jak
    trafisz na puławski autobus podmiejski to Cię krew zaleje bo gada nie
    wyprzedzisz do przynajmniej Parchatki:( Kiedyś lubiłem tak sobie wracać
    od rodziców do Lublina ale od jakiegoś czasu jak nie muszę to tam nie
    zaglądam.

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050