  • 1. Data: 2011-08-26 08:27:22
    Temat: Katowice-Ostroleka ktoredy gdy Polska w budowie?
    Od: "Tom-Son Tomasz Kocur" <t...@w...pl>

    Wyjazd okolo 24:00 dzisiaj i zasanawiam sie czy leciec na Warszawe?
    Nie wiem czy poprawilo sie juz cos na tym Tuskowym rozpierdelniku miedzy
    Piotrkowem a Warszawa czy
    moze zbudowali juz tam te lepsza Polske

    Alternetywna trasa to moze przez Radom potem Grijec, Gora Kalwaria, Lochow
    A moze na Piotrkow potem droga 12 i nie dojezdzajac do Radomia sciac na
    Grojec i dalej albo przez Warszawe albo przez Lochow

    Co radzicie?

  • 2. Data: 2011-08-26 09:06:38
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Fri, 26 Aug 2011 08:27:22 +0200, Tom-Son Tomasz Kocur napisał(a):

    > Wyjazd okolo 24:00 dzisiaj i zasanawiam sie czy leciec na Warszawe?
    > Nie wiem czy poprawilo sie juz cos na tym Tuskowym rozpierdelniku miedzy
    > Piotrkowem a Warszawa czy
    > moze zbudowali juz tam te lepsza Polske

    O tej godzinie nie powinno być korków :) więc ten wariant jest do
    przyjęcia.

    > A moze na Piotrkow potem droga 12 i nie dojezdzajac do Radomia sciac na
    > Grojec i dalej albo przez Warszawe albo przez Lochow
    Rozumiem że trasa według miejscwości
    Piotrków, Opoczno, Inowłódz, Nowe Miasto nad Pilicą, Grójec. W miejscowości
    Przygłów jest remont mostu który także potrafi się przykorkować ale idzie
    szybciej niż DK8. Między Opocznem a Grójcem w tym wariancie trasy chyba nie
    ma żadnej markowej stacji paliw ale tutaj pewności nie mam.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 3. Data: 2011-08-26 09:21:22
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2011-08-26 08:27, Tom-Son Tomasz Kocur pisze:
    > Wyjazd okolo 24:00 dzisiaj i zasanawiam sie czy leciec na Warszawe?
    > Nie wiem czy poprawilo sie juz cos na tym Tuskowym rozpierdelniku miedzy
    > Piotrkowem a Warszawa czy
    > moze zbudowali juz tam te lepsza Polske
    (...)

    Żartujesz, czy o drogę pytasz? ;-) Nic się nie zmieniło, z tym że w
    środku nocy pewnie będzie łatwiej przejechać niż za dnia.

    A teraz przeproś (hint:
    http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/424899,Pierws
    zy-wyrok-wyborczy-PiS-ma-przeprosic-PO-
    )

    Pozdr
    pwz

  • 4. Data: 2011-08-26 10:14:01
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-26 06:27:22 +0000, "Tom-Son Tomasz Kocur" <t...@w...pl> said:

    > Nie wiem czy poprawilo sie juz cos na tym (...) rozpierdelniku miedzy
    > Piotrkowem a Warszawa

    Zmieniło się.
    W pewnym miejscu korek przemieszcza się po nowej drodze, betonowej.
    Ogólnie - pracują i mają (jak na Polskę) niezłe tempo.
    Ale unikaj tej drogi, jeśli tylko możesz - jeden pojazd budowy potrafi
    wygenerować tam 6 km zatwardzenia.
    A pojazdów budowy i miejsc, w których jeżdżą, jest prawie 100 kilometrów.

    --
    Bydlę

  • 5. Data: 2011-08-26 10:30:26
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 26.08.2011 Tom-Son Tomasz Kocur <t...@w...pl> napisał/a:
> [...]
    > A moze na Piotrkow potem droga 12 i nie dojezdzajac do Radomia sciac na
    > Grojec i dalej albo przez Warszawe albo przez Lochow

    W srodku nocy powinienes spokojnie przejechac z prędkościami 60-90 km/h.

    Z drugiej strony jeżeli polecisz przez Radom to masz 100 km drogi
    ekspresowej.

    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net

  • 6. Data: 2011-08-26 11:14:57
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

    Jechałem tam jakiś czas temu około godź. 4 rano.
    W zasadzie szło płynnie, ale jak już jedziesz za tirem, to jedziesz i nie
    wyprzedzisz go.
    Masa słupków na drodze, praktycznie nie da się wyprzedzać.. Ewentualnie
    slalom.
    Ale korków żadnych nie zauważyłem.

    Pozdrawiam - Darek.

  • 7. Data: 2011-08-27 13:40:27
    Od: "Tom-Son Tomasz Kocur" <t...@w...pl>

    [...]
    > Żartujesz, czy o drogę pytasz? ;-) Nic się nie zmieniło, z tym że w
    > środku nocy pewnie będzie łatwiej przejechać niż za dnia.

> [...]

    Jak Polska w budowie to przecież sądy tez polskie wiec się buduje - komuna.
    Fakt faktem PIS kłamał mówiąc, że nic sie nie zmieniło.
    Zmieniło się bo rozpierdolili pół Polski.

  • 8. Data: 2011-08-27 17:13:32
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Tom-Son,

    Saturday, August 27, 2011, 1:40:27 PM, you wrote:

    [...]

    > Zmieniło się bo rozpierdolili pół Polski.

    NTG, idź sobie na pl.soc.polityka

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 9. Data: 2011-08-29 20:38:29
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 26 Aug 2011 09:06:38 +0200, huri_khan <s...@s...pl> wrote:

> [...]
    >Przygłów jest remont mostu który także potrafi się przykorkować ale idzie

    Ja tam wolałbym się przebić do Tomaszowa Mazowieckiego i tam odbić na
    Spałę. Czasowo wyjdzie to samo, jak nie krócej.

    >Między Opocznem a Grójcem w tym wariancie trasy chyba nie
    >ma żadnej markowej stacji paliw ale tutaj pewności nie mam.

    Bliska w Inowłodzu i Nowym Mieście n. Pilicą.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280