  • 1. Data: 2011-08-26 07:43:28
    Temat: Komunikat "zmień olej silnikowy" Fiat Doblo jtd
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Ostatni przegląd zrobiłem poza ASO i nie mam skasowane.
    Od pewnego czasu wyświetla się komunikat o przekroczonym terminie przeglądu.
    Od wczoraj wyświetla się "zmień olej silnikowy".
    Czy faktycznie jest w aucie jakiś magiczny pomiar jakości oleju, czy
    tylko liczy kilometry i na tej podstawie pokazuje komunikat?
    Da się to jakoś skasować bez ASO?
    Jacek

  • 2. Data: 2011-08-26 08:57:02
    Temat: Re: Komunikat "zmień olej silnikowy" Fiat Doblo jtd