  • Data: 2009-04-22 18:02:49
    Temat: Re: DELTA MB-D10 zamiennik vs MB-D10 Nikona
    Od: Bartosz Nazar <"m2000[wytnijto]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    tom pisze:
    > chciałbym zapytać jak duża jest różnica między tymi produktami.

    Używam tej Delty i generalnie jestem bardzo zadowolony (jakość / cena).
    Brak gum mi nie przeszkadza i choć powierzchnia jest może śliska,
    to nie narzekam na problemy z chwytaniem. Spust i pokrętła są
    w porządku, trochę luźne są "wkłady" z akumulatorami, ale trzeba tym
    specjalnie ruszać, żeby się o tym przekonać. Mam wrażenie, że przy
    częstym odkręcaniu i przykręcaniu z czasem coś się stanie z tym
    plastikowym pokrętłem i będzie po gripie, ale może to tylko mój strach
    przed plastikiem w takich połączeniach do mnie przemawia.
    Po dokręceniu jak się mocno zaprzeć to uda się odchylić o jakiś 1mm cały
    grip, ale nie wiem czy w oryginale nie będzie podobnie (bo całość trzyma
    przecież ta jedna śruba).

    Co do różnic z MB-D10 to podstawowa różnica to to, że ZTCP oryginał
    jest metalowy, z gumami, ciut cięższy i na pewno bardziej odporny na
    ciągłe używanie.
    Gdyby kosztował jakieś 500zł to byłaby to dobra cena za tą różnicę
    wg mnie.

    pozdrawiam!
    Bartosz Nazar