    From: "slawek" <h...@s...pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: DCT
    Date: Tue, 7 May 2013 20:18:05 +0200

    Użytkownik "Edek" napisał w wiadomości grup

    >"Na zaliczenie" - są reguły. Jeżeli trzeba coś zaimplementować
    >samemu w sumie to prowadzący powinien wymyśleć problem, którego
    >rozwiązania nie ma na wiki, ale jeżeli ma to być praca samodzielna

    E, a czego niby nie ma? Wszystko jest!

    >podpisywanie się pod pracą, której się nawet nie kierowało bo

    Ciekawostka, Einstein podpisał się pod pracą Bosego. Serio.

    - terminów poprawkowych (więcej niż jeden to już dla mnie absurd)

    Według regulaminów to chyba ze trzy muszą być. Wyluzuj. Nie każdy zaskakuje
    za pierwszym razem, można mieć zły okres (jak się ma buforki). Można trafić
    na wyjątkowo kiepskie pytania. Mecze szachowe to nie jedna partia, ale gra
    się wiele razy. Tak jest po prostu sprawiedliwie.

    - olewanie rozwiązań z wikipedii, gdy jednak miało być samodzielne

    Najpierw uczy się o reusable code. Potem, gdy nadarza się okazja, zabrania
    się tego. Gdzie sens, logika? lol

    >po tygodniu z samochodu zostanie płyta podłogowa. Nie można tolerować

    To mieszkasz w spokojnej dzielnicy, skoro jednak rama wozu zostaje.