  • 11. Data: 2006-01-12 07:56:16
    Temat: Re: DC hub i jego legalnosc
    Od: Paweł Tanaś <p...@f...pl>

    DooMiniK wrote:

    > Boję się rozmawiać przez Skype - w tym czasie mogę być pośrednikiem
    > rozmowy nacechowanej treściami niezgodnymi z prawem, może
    > nawet terrorystycznymi...

    No to akurat jest wielce prawdopodobne biorąc pod uwagę ostatnie artykuły
    nt. skype :) Wiele niejasności się za nim kryję zwłaszcza iż nie jest to
    OpenSource ;] Polecam lekturkę na securityfocus :) i wzięcie pod uwage tego
    iż wiele firm zakazało jego używania.

    pozdrawiam
    --
    Paweł Tanaś

  • 12. Data: 2006-01-13 21:54:30
    Od: "Wojciech Apel" <w...@p...pl>

    > Wojtku, Ty stary piracie ;-P

    "Stary" to rozumiem, ale piracie ? :-)

    Ja nawet całą dyskografie EL&P kupiłem na CD aby się czuć legalnym
    ściągaczem tego samego w mp3. Ja nie piracę - choć czasem "umozliwiam".

    W.

  • 13. Data: 2006-01-16 09:06:45
    Od: Zbigniew Kempczyński <Z...@m...pl>

    Użytkownik Paweł Tanaś napisał:

> [...]
    > OpenSource ;] Polecam lekturkę na securityfocus :) i wzięcie pod uwage tego

    Byłbyś miły i podał linki?

    ZK

  • 14. Data: 2006-01-16 17:49:50
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik Wojciech Apel napisał:

    > Ja nawet całą dyskografie EL&P kupiłem na CD aby się czuć legalnym
    > ściągaczem tego samego w mp3. Ja nie piracę - choć czasem "umozliwiam".

    Pamiętaj nie pożyczać też siekierki sąsiadowi, według tej logiki możesz
    mieć współudział w morderstwie gdyby on je popełnił tym narzędziem.
    --
    Olek

  • 15. Data: 2006-03-30 08:09:39
    Od: "Adam K." <k...@k...chip.pl>

    Wojciech Apel napisał(a):
    > _Zatrzymanych_ _zostało_ pięciu ustalonych organizatorów serwera (...)
    > administratorzy i operatorzy serwera [ DH hub'a] _przyczynli_ się do
    > rozpowszechnienia przez innych użytkowników (...)
    >
    > http://www.policja.koszalin.pl/zdarzenia.php

    Naprawdę nie rozumiem takich działań. Dlaczego nie aresztują B.Gatesa?
    Przecież jego system też przyczynia się do piractwa? Potem możnaby
    zamknąć kolejno: producentów noży, siekier, bejzboli, a na koniec niech
    się zamykający zamkną sami. Albo może niech od tego zaczną :/ Chore...
    Że w USA są popierdzieleni, to czy my koniecznie musmy na tym polu im
    dorównać???

    --
    Adam K.

  • 16. Data: 2006-03-30 20:04:21
    Od: d...@w...sobie.to

    Adam K. <k...@k...chip.pl> wrote:
    .
    > Że w USA są popierdzieleni, to czy my koniecznie musmy na tym polu im
    > dorównać???

    Niestety, bo my USA wchodzimy w dupe w kazdej sprawie. Jedziemy nawet
    na ich wojne. Musimy byc wiec popierdzieleni jak oni.
    Wlasne zdanie (i prawo) to ma kilka krajow na swiecie :)

    D.

    --
    50 ways to FREAK your roommate:
    26. Keep a tarantula in a jar for three days. Then get rid of the

  • 17. Data: 2006-03-31 10:43:22
    Temat: Re: [OT] DC hub i jego legalnosc
    Od: Komuch <k...@-...pl>

    Użytkownik d...@w...sobie.to napisał:

    > Niestety, bo my USA wchodzimy w dupe w kazdej sprawie. Jedziemy nawet
    > na ich wojne. Musimy byc wiec popierdzieleni jak oni.
    > Wlasne zdanie (i prawo) to ma kilka krajow na swiecie :)

    Wchodzimy im w dupe, jedziemy na ich wojne a oni nas pozniej kopia w
    nasza dupe, wywalaja nas z loterii wizowej....
    No ale to taka moja mala uwaga :)