  • 1. Data: 2006-01-11 10:14:26
    Temat: DC hub i jego legalnosc
    Od: "Wojciech Apel" <w...@p...pl>

    _Zatrzymanych_ _zostało_ pięciu ustalonych organizatorów serwera (...)
    administratorzy i operatorzy serwera [ DH hub'a] _przyczynli_ się do
    rozpowszechnienia przez innych użytkowników (...)

    http://www.policja.koszalin.pl/zdarzenia.php

    w.

  • 2. Data: 2006-01-11 11:05:15
    Temat: Re: DC hub i jego legalnosc
    Od: "miab" <m...@f...pl>

    Wojciech Apel <w...@p...pl> wrote:
> [...]
    > administratorzy i operatorzy serwera [ DH hub'a] _przyczynli_ się do
    > rozpowszechnienia przez innych użytkowników (...)

    Sprawa ma charakter rozwojowy, w perspektywie cały internet
    i przemysł elektroniczny będzie siedział bo się przyczynił i przyczynia.
    Wraz z rodzinami i znajomymi bo też się przyczyniali i przyczyniają.

    miab

  • 3. Data: 2006-01-11 12:49:48
    Od: kamil kapturkiewicz <"horizn/wytnij"@przytnij/neozdrada.pl\\.pl>

    miab napisał(a):

    > Sprawa ma charakter rozwojowy, w perspektywie cały internet
    > i przemysł elektroniczny będzie siedział bo się przyczynił i przyczynia.
    > Wraz z rodzinami i znajomymi bo też się przyczyniali i przyczyniają.

    i elektrownia bo daje prad i isp dostarcza sygnal i matka zatrzymanego,
    bo go urodzila, co za paranoja.

    a w takim asterze jest cos na ksztalt ftp dla userow.

  • 4. Data: 2006-01-11 13:18:57
    Od: "miab" <m...@f...pl>

    kamil kapturkiewicz" <"horizn/wytnij
    <"horizn/wytnij"@przytnij/neozdrada.pl\\.pl> wrote:

    > i elektrownia bo daje prad i isp dostarcza sygnal i matka
    > zatrzymanego, bo go urodzila, co za paranoja.
    >
    > a w takim asterze jest cos na ksztalt ftp dla userow.

    Tak sobie mysle że mogło być dokładnie odwrotnie.
    Tego HUB'a mógł postawić rootkit
    http://www.mks.com.pl/baza.html-show=description&id=
    3582.htm
    np. sławny rootkit dystrybuowany przez SONY MUSIC

    miab

  • 5. Data: 2006-01-11 14:58:18
    Od: Romuald Szcześniak <r...@m...pl>

    Wed, 11 Jan 2006 13:49:48 +0100, *kamil kapturkiewicz* wrote:

    > i elektrownia bo daje prad i isp dostarcza sygnal i matka zatrzymanego,
    > bo go urodzila,

    matka już siedzi.

    --
    You have a truly strong individuality.

  • 6. Data: 2006-01-11 17:18:53
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Wojciech Apel zapodał(-a):
> [...]
    > administratorzy i operatorzy serwera [ DH hub'a] _przyczynli_ się do
    > rozpowszechnienia przez innych użytkowników (...)

    Boję się rozmawiać przez Skype - w tym czasie mogę być pośrednikiem
    rozmowy nacechowanej treściami niezgodnymi z prawem, może
    nawet terrorystycznymi...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 7. Data: 2006-01-11 17:31:42
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@p...rybnik.pl>

> [...]
    > administratorzy i operatorzy serwera [ DH hub'a] _przyczynli_ się do
    > rozpowszechnienia przez innych użytkowników (...)

    Wojtek, przecież sam masz takiego huba to co staszysz ;-)

    Marcin

  • 8. Data: 2006-01-12 00:04:27
    Od: "Wojciech Apel" <w...@p...pl>

    > Wojtek, przecież sam masz takiego huba to co staszysz ;-)

    Skoro mam to pewnie też się przyczyniam :-) a może nawet zostanę zatrzymany.

    Ale dziś, przestraszony tą notką podjąłem pewne kroki i już nie mam :-)

    W.

  • 9. Data: 2006-01-12 00:13:08
    Od: kamil kapturkiewicz <"horizn/wytnij"@przytnij/neozdrada.pl\\.pl>

    Wojciech Apel napisał(a):
> [...]
    > administratorzy i operatorzy serwera [ DH hub'a] _przyczynli_ się do
    > rozpowszechnienia przez innych użytkowników (...)

    trzeba sie zebrac jak w szwecji i zalozyc partie p2p. jak bedziemy mieli
    immunitety to nam nic nie zrobia :D

    pozdro.

  • 10. Data: 2006-01-12 00:22:45
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Wojciech,

    Thursday, January 12, 2006, 1:04:27 AM, you wrote:

    > Skoro mam to pewnie też się przyczyniam :-) a może nawet zostanę zatrzymany.
    > Ale dziś, przestraszony tą notką podjąłem pewne kroki i już nie mam :-)

    Wojtku, Ty stary piracie ;-P

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl