  • 1. Data: 2006-01-10 20:00:31
    Temat: SKANDAL - kto wie co mowi prawo w tej sprawie?
    Od: "I S" <j...@g...pl>

    Witam

    Wie ktos ile czasu wg prawa firma hostingowa ma na podlaczenie witryny do
    nowej domeny zakupionej w innej firmie?
    Napisalem kilka maili a nawet nie raczyli odpisac. SKANDAL! A zostala mi ta
    firma polecona.

  • 2. Data: 2006-01-10 21:08:31
    Temat: Re: SKANDAL - kto wie co mowi prawo w tej sprawie?
    Od: Stanisław Halik <w...@t...lain.pl>

    I S <j...@g...pl> wrote:

> [...]
    > witryny do nowej domeny zakupionej w innej firmie? Napisalem kilka
    > maili a nawet nie raczyli odpisac. SKANDAL! A zostala mi ta firma

    co skłoniło cię do wybrania właśnie tej grupy?

    --
    Stanisław Halik, http://tehran.lain.pl

    swój spam (i tylko spam) kieruj na: f...@t...lain.pl

  • 3. Data: 2006-01-10 21:33:57
    Od: "Dominik Mirowski" <s...@i...pl>

    I S wystukał(a):

    > Wie ktos ile czasu wg prawa firma hostingowa ma na
    > podlaczenie witryny do nowej domeny zakupionej w innej firmie?

    Nie jest to określone prawem, tylko lenistwem pracowników i szybkością
    odświeżania DNS-ów, w najgorszym wypadku dla domeny *.pl niecałe 2 tygodnie
    :).

    --
    Dominik "Szem" Mirowski
    e-mail NA

  • 4. Data: 2006-01-10 21:48:10
    Od: "I S" <j...@g...pl>

    Dominik Mirowski <s...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > odświeżania DNS-ów, w najgorszym wypadku dla domeny *.pl niecałe 2 tygodnie

    Aha dzieki, de facto to czekam juz 10 dzień.

    --------------------------
    http://ojezu.easyisp.pl/forum/ moze od jutra na www.rusofil.pl

  • 5. Data: 2006-01-10 21:56:23
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    I S napisał(a):

    > Aha dzieki, de facto to czekam juz 10 dzień.
    >
    > --------------------------
    > http://ojezu.easyisp.pl/forum/ moze od jutra na www.rusofil.pl

    domena rusofil.pl jest we władaniu onetu. Sądzę, że musisz się jednak
    sam z nimi skontaktować

    M.

  • 6. Data: 2006-01-10 23:43:31
    Od: "I S" <j...@g...pl>

    Z Onetem czy z ta firma hostingowa gdzie mam serwer?

  • 7. Data: 2006-01-11 09:26:18
    Od: Marek Wodzinski <m...@O...mamy.to>

    On Tue, 10 Jan 2006, I S wrote:

    > Z Onetem czy z ta firma hostingowa gdzie mam serwer?

    To zależy. Jeżeli Ty zmieniłeś już delegację domeny w onecie na nowego
    providera, to ścigaj onet, bo u nich dalej wszystko wskazuje na nich.
    Poszukaj przy okazji tutaj wątków o serwisie domenowym onetu - niestety to
    co wyczytasz nie będzie pocieszające:-(

    pozdrawiam

    majek
    Jean-Baptiste Emmanuel Zorg

  • 8. Data: 2006-01-12 15:26:54
    Od: "dl" <q...@n...cy>

    Użytkownik "I S" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Z Onetem czy z ta firma hostingowa gdzie mam serwer?

    IMO - a wiem, co piszę ;) - nie zmieniłeś dns dla tej domeny. Nawet nie
    próbowałeś. Najpierw skontaktuj się z firmą hostingową, niech dopiszą domenę
    do swoich serwerów dns. Jeśli zostanie poprawnie utworzony rekord SOA, to
    wtedy w panelu w Onecie zmień serwery DNS. To wszystko.

    A apropos, to zawsze najlepiej jest się skontaktować ze źródłem - w tym
    wypadku źródła są nawet dwa ;)

    --
    Pozdrawiam -->> Daniel Lisowski
    http://danlis.com :: email: daniel"malpa"admins"kropka"pl

  • 9. Data: 2006-01-12 21:39:03
    Od: "I S" <j...@g...pl>

    dl <q...@n...cy> napisał(a):

> [...]
    > wtedy w panelu w Onecie zmień serwery DNS. To wszystko.
    >
    > A apropos, to zawsze najlepiej jest się skontaktować ze źródłem - w tym

    miales racje, okazuje sie ze nie ma zadnego skandalu : ) zmienilem dns i
    dziala. Zapraszam w takim razie wszystkich rusofilów na http://rusofil.pl/