  • 1. Data: 2006-01-08 18:34:08
    Temat: VPN ?
    Od: " LQ" <l...@l...lq>

    Witam
    Mamy dwa komputery na Neostradzie.
    Czy jest mozliwosc podpiecia tych sieci w tunel przez net tak zeby oba byly
    widoczne w Windowsie XP w otoczeniu sieciowym?
    Zalozmy ze instalujemy no-ip i mamy stale domeny.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-01-08 20:30:03
    Temat: Re: VPN ?
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    LQ zapodał(-a):
> [...]
    > byly widoczne w Windowsie XP w otoczeniu sieciowym?
    > Zalozmy ze instalujemy no-ip i mamy stale domeny.

    No teoretycznie można, jednak nie zapominaj o wąskim gardle Neo,
    czyli Neostradzie... W sumie niby to tylko 2 komputery, ale Windows mimo
    wszystko sporo ruchu generuje na 139...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 3. Data: 2006-01-08 22:45:41
    Od: " LQ" <l...@l...lq>

    Spytam inaczej:
    Istnieje jakis soft dzieki ktoremu w latwy sposob (wpisanie ip) mozna by
    udostepniac sobie zasoby przez net?
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-01-08 22:47:08
    Od: Barteq <b...@g...to-szatan.com>

    Dnia 08-01-2006 o 23:45:41 LQ <l...@l...lq> napisał:

    > Spytam inaczej:
    > Istnieje jakis soft dzieki ktoremu w latwy sposob (wpisanie ip) mozna by
    > udostepniac sobie zasoby przez net?
    > Pozdrawiam

    Serwer FTP + DynDNS ?

  • 5. Data: 2006-01-09 06:27:47
    Od: "-= @LI =-" <a...@o...pl>

    W artykule news:dps4n3$t3f$1@atlantis.news.tpi.pl,

    www.hamachi.pl

    --
    -= @LI =-
    Green MATI(z) PMS Edition

  • 6. Data: 2006-01-09 19:56:52
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    LQ zapodał(-a):
    > Spytam inaczej:
    > Istnieje jakis soft dzieki ktoremu w latwy sposob (wpisanie ip) mozna by
    udostepniac sobie zasoby przez net?

    Np. RealVNC...