  • 1. Data: 2011-05-17 20:22:01
    Temat: [DC] Betonowe bariery
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,betonowe-b
    ariery-sposob-na-piratow-czy-zagrozenie,201698.html

    Tia, znowu se znalezli temat, szkoda tylko ze ta telewizja tak zeszla na psy
    i nie jest w stanie wszystkiego obiektywnie opisac. Komentarze pomijam.

    PZDr
    Adam

  • 2. Data: 2011-05-17 20:27:18
    Temat: Re: [DC] Betonowe bariery
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-05-17 20:22, Adam Szewczak pisze:

> [...]
    > Tia, znowu se znalezli temat, szkoda tylko ze ta telewizja tak
    > zeszla na psy i nie jest w stanie wszystkiego obiektywnie

    Ja tam na AK problemu nie widzę. Ale zrobienie czegoś bez
    pomyślunku zazwyczaj kończy się klopsem. Na ten przykład we
    Wrocławiu ulicę Karkonoską rozdzielono takimi barierami (bo
    przez podwójnom ciongłom kierowcy przelatali i były czołufki).

    Teraz kierowcy nie przelatajom, ale karetka stoi w korku - bo
    gdzie zjedziesz ? W barierę ?

    RZÓK na miarę naszych możliwości: http://rzok.wroclaw.pl/
    Wspomóż RZÓKA ! Podaruj futerko, narożnik, wersalkę lub ...

  • 3. Data: 2011-05-17 20:33:34
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

> [...]
    > kierowcy przelatali i były czołufki).
    >
    > Teraz kierowcy nie przelatajom, ale karetka stoi w korku - bo gdzie

    Ja zasadniczo tez problemu nie widze, poza jednym, wlasnie oznakowaniem tych
    barier.

    Mnie by pasowalo zeby takie Bariery na Dzwigowej np byly.

    PZDr
    Adam

  • 4. Data: 2011-05-17 22:09:04
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-05-17 20:33, Adam Szewczak pisze:

    > Mnie by pasowalo zeby takie Bariery na Dzwigowej np byly.

    Na dźwigowej ??? A po co to ?

  • 5. Data: 2011-05-18 00:00:50
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    > Na dźwigowej ??? A po co to ?
    >
    > --

    OK, to Globusowa jeszcze jest. Co by jadace w kierunki Dzwigowej lewym sobie
    jechali w Zdobnicza a Ci z prawego prosto.

    PZDr
    Adam

  • 6. Data: 2011-05-18 00:22:01
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-05-18 00:00, Adam Szewczak pisze:

    > OK, to Globusowa jeszcze jest. Co by jadace w kierunki Dzwigowej
    > lewym sobie jechali w Zdobnicza a Ci z prawego prosto.

    Rajcuje Cię stanie za autobusem wysadzającym ludzi na przystanku
    w czasie gdy mógłbyś przejechać ?

  • 7. Data: 2011-05-18 00:31:19
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Rafał "SP" Gil napisał(a):
    > Ale zrobienie czegoś bez pomyślunku zazwyczaj kończy się klopsem.
    Nie gadaj, zajebiste te betony. Szybko pokażą cwaniaczkowi gdzie jego
    pas ruchu LOL
    > Na ten przykład we Wrocławiu ulicę Karkonoską rozdzielono takimi
    > barierami (bo przez podwójnom ciongłom kierowcy przelatali i były
    > czołufki).
    Nie postawili tych betonów po tym jak odleciało koło od ciężarówki i
    staranowało Skodzinę na przeciwległym pasie? Jakoś z tym faktem to
    kojarzę.
    > Teraz kierowcy nie przelatajom, ale karetka stoi w korku - bo
    > gdzie zjedziesz ? W barierę ?
    E tam, rozjeżdżają sie jakoś na ... no, prawo. Chciałem powiedzieć na
    lewo i prawo ;)
    Z resztą jak betonów nie było a karetka pomykała, z rzadka kto
    przekraczał podwójną.
    --
    Krzysiek

  • 8. Data: 2011-05-18 00:33:37
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 17 May 2011 20:33:34 +0200 osobnik zwany Adam Szewczak
    wystukał:

    > Ja zasadniczo tez problemu nie widze, poza jednym, wlasnie oznakowaniem
    > tych barier.

    a jaki masz z tym problem? że ktoś próbował zacwaniaczyć i barier pokzał
    mu jego miejsce?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 9. Data: 2011-05-18 00:48:51
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Tue, 17 May 2011 20:22:01 +0200, Adam Szewczak napisał(a):

    > http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,betonowe-b
    ariery-sposob-na-
    piratow-czy-zagrozenie,201698.html
    "Kierowca samochodu dostawczego nie zauważył, że jego pas się kończy i
    uderzył w barierki."
    No i kretyn co nie zauważył ze pas mu się kończy ma być ważniejszy od
    takich co zauważają.

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 10. Data: 2011-05-18 00:49:56
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Tue, 17 May 2011 20:27:18 +0200, Rafał \"SP\" Gil napisał(a):

    > Teraz kierowcy nie przelatajom, ale karetka stoi w korku - bo gdzie
    > zjedziesz ? W barierę ?
    Te bariery nie muszą być ciągłe - takiemu miszczowi przeszkodzą, a
    karetce nie, bo zwolni.

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski