  • Data: 2011-05-23 09:34:33
    Temat: Re: [DC] Betonowe bariery
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Shrek wrote:

    > Tam bywa duża różnica prędkości - to jest pas, który ma umożliwić
    > bezpieczny wjazd na drogę o parametrach drogi ekspresowej (no z buspasem
    > zamiast awaryjnego).

    > Fakt, że lepiej by było dać energochłonną. Choć z drugiej strony -
    > wcześniej na rozjeździe - dalej na Tarchomin - S8 jest dopiero
    > idiotyczna energochłonna - wychodzi z ziemi, odrywa samochód od ziemi
    > uniemożliwiając hamowanie i zmianę kierunku

    W takim moemencie to jest już za późno na hamowanie.

    i... prowadzi prosto na masz
    > zajebistej latarni...

    > Wszystko się da - np odsunąć latarnie na 5 metrów od jezdni, ale się
    > tego raczej nie robi.

    Owszenm robi się. BTW zauważyłeś, że przynajmniej w Warszawie w wielu miejscach
    wymieniają stare latarnie na nowe takie jakby blaszane. Te nowe są nie tylko
    lekkie ale przy uderzeniu zostają ścięte i nie masakrują wszystkich w
    uderzającym pojeździe.

    > Sorry, jak ktoś wypada z jezdni na prostym
    > odcinku, to raczej jego wina (chyba że ktoś go zepchnął). Lepiej jak sam
    > się zabiję, niż innych.

    Tak, przywrócić betonowe latarnie!

    > Każdy rozsądny tak woli.
    >
    > Shrek.