  • 61. Data: 2009-01-16 16:29:44
    Temat: Re: D3x na DXOptics
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Paweł W. wrote:

    > A Lightroom? Sciągnąłbym sobie triala. Muszę w końcu go spróbować, ale
    > wtedy z dysku musiałaby pójść Picasa i Faststone, bo chyba nie ma sensu
    > obu trzymać jak jest Lightroom, który też robi za przeglądarkę?

    LR jest jeszcze lepszy od gołego ACR.
    W ogóle to wystaw rawa.

  • 62. Data: 2009-01-16 16:37:07
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Mateusz Ludwin pisze:

    > LR jest jeszcze lepszy od gołego ACR.
    > W ogóle to wystaw rawa.

    Tamtego rawa nie wystawię :P
    Ale mam innego 1/180 - 1/2s (mierzone w ten sam sposób co poprzednio. To
    wygląda już całkiem nieźle.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    "Jak podały Fakty TVN: W poniedziałek ma sie rozpocząć Miedzynarodowa
    Konferencja d/s Walki ze Spamem. Organizatorzy rozesłali główne

  • 63. Data: 2009-01-16 16:39:33
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Paweł W. wrote:

    > Tamtego rawa nie wystawię :P
    > Ale mam innego 1/180 - 1/2s (mierzone w ten sam sposób co poprzednio. To
    > wygląda już całkiem nieźle.

    No bo dynamika o 3EV mniejsza...

  • 64. Data: 2009-01-16 16:42:41
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Mateusz Ludwin pisze:

    > No bo dynamika o 3EV mniejsza...

    A jak to policzyć - log2(180:2) ???

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 65. Data: 2009-01-16 16:43:41
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Paweł W. pisze:

    > A jak to policzyć - log2(180:2) ???

    Kurcze, kalkulator naukowy w windows ma tylko logarytm naturalny i
    dziesiętny :/

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 66. Data: 2009-01-16 16:45:41
    Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah>

    Paweł W. pisze:

    > Kurcze, kalkulator naukowy w windows ma tylko logarytm naturalny i
    > dziesiętny :/

    Piszesz na poważnie, czy się zgrywasz?

  • 67. Data: 2009-01-16 16:54:35
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Marcin 'Cooler' Kuliński pisze:

    > Piszesz na poważnie, czy się zgrywasz?

    Matematykę miałem dawno, dawno temu. A więcej sztuczek w stylu - nie
    masz pierwiastka 5 stopnia? Toż to samo co ujemna potęga 5 - niestety
    nie znam. Z przycisków w kalkulatorze mam ln i log (co z tego co
    pamiętam oznacza logarytm dziesiętny), a log2? Już nie pamiętam. Czy to
    też to samo co log?

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 68. Data: 2009-01-16 16:57:21
    Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah>

    Paweł W. pisze:

> [...]
    > nie znam. Z przycisków w kalkulatorze mam ln i log (co z tego co
    > pamiętam oznacza logarytm dziesiętny), a log2? Już nie pamiętam. Czy to

    Udam, że powyższego nie przeczytałem.
    http://www.motionnet.com/calculator/

  • 69. Data: 2009-01-16 17:13:24
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Marcin 'Cooler' Kuliński pisze:

    > Udam, że powyższego nie przeczytałem.
    Mogłeś sprostować. Nie ujemna, a ułamek. Nie jestem matematycznym
    ignorantem, który twierdzi, że matematyka jest mu do niczego
    niepotrzebna, tylko po prostu nacisk kładłem na trochę inny kierunek
    nauk przyrodniczych :P

    > http://www.motionnet.com/calculator/

    Dzięki. Bardzo pomocne. Na tej podstawie oszacowałem, że mój aparat
    radzi sobie ze scenami z dynamiką 6 - 6,5 EV. To tyle ile potrafię z
    niego wycisnąć i to jest dla mnie najważniejsza informacja.
    Dla ciekawych - Pentax K110D (czyli K100D bez SR) z matrycą CCD 6Mpx.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 70. Data: 2009-01-16 17:53:02
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>