  • Data: 2009-02-28 17:15:31
    Temat: Re: D3x na DPR
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

    Rzecze dominik:

    > Wynikowo obraz jest jaki?

    A co ma do tego wynikowy obraz? Rżniesz głupa czy naprawdę nie wiesz jak
    działa demozaikowanie w Fuji?

    > 6Mpix? :) Czemu fujów nie kupuje aż tyle osób? Przecież to z wszechmiar
    > idealny aparat? :)

    Zgadzam się, to najlepszy aparat APS-C. Nic poza najlepszymi FF nie daje tak
    naturalnego obrazu, zbliżonego do analoga.

    > Porównywanie szumu ciągniętego kilka EV pomiędzy aparatem 6Mpix+6Mpix z
    > 24Mpix nie ma wielkiego sensu.

    Ma kolosalny sens, bo przypominam że ty proponujez wymianę dobrego APS-C na
    tanie FF w którym będziemy podciągać ISO żeby używać ciemniejszych
    obiektywów.