  • 1. Data: 2009-10-04 05:11:23
    Temat: D300s czy D90
    Od: "Pikus'" <p...@o...eu>

    Mam pytanie do uzytkownikow obydwu body: czy wlasciwosci szumowe D90 i D300s
    sa znaczaco rozne , ktory korzystniejszy w zakresie wysokich ISO ?

    Pozdrawiam - Krzys' - Radom

  • 2. Data: 2009-10-04 10:00:26
    Temat: Re: D300s czy D90
    Od: slaweks <s...@s...cz>

    On 4 Paź, 07:11, "Pikus'" <p...@o...eu> wrote:
    > Mam pytanie do uzytkownikow obydwu body: czy wlasciwosci szumowe D90 i D300s
    > sa znaczaco rozne , ktory  korzystniejszy w zakresie wysokich ISO ?

    Ale szum to tylko jeden z niewielu czynników.

    Ja bym bral D300 - gdybym miał pieniądze na to.
    Różnice w szumieniu mało zauważalne. W D300 51 pól AF (można używać
    też 1),
    Korpus magnezowy, uszczelniona obudowa, korekajca AF (tylko czy
    działająca), trochę większy wizjer.Z

  • 3. Data: 2009-10-04 10:20:53
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 4 Paź, 07:11, "Pikus'" <p...@o...eu> wrote:
    > Mam pytanie , ktory  korzystniejszy w zakresie wysokich ISO ?
    >
    > Krzys' - Radom
    -

    D90 jest lepszy w wysokim ISO!
    Dostepne sa rankingi, rowniez i ja D90 posiadam.
    Roznice dolozyc mozesz na lepszy obiektyw.
    Wagooglaj sobie " D90 vs D300."
    Pozdrawiam StaM

  • 4. Data: 2009-10-04 10:49:05
    Od: "-= K=-" <k...@k...pl>

    Użytkownik "Pikus'" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
    > Mam pytanie do uzytkownikow obydwu body: czy wlasciwosci szumowe D90 i D300s
    > sa znaczaco rozne , ktory korzystniejszy w zakresie wysokich ISO ?
    >
    > Pozdrawiam - Krzys' - Radom

    Zerknij np. tu:
    http://tech.spotcoolstuff.com/slr-digital-camera/nik
    on-d80-d90-d300-review

    --
    K.

  • 5. Data: 2009-10-04 13:30:42
    Od: "Pikus'" <p...@o...eu>

    Użytkownik "slaweks" <s...@s...cz> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]

    też 1),
    Korpus magnezowy, uszczelniona obudowa, korekajca AF (tylko czy

    Poza wlasnosciami szumowymi - reszte roznic znam , natomiast nie moge
    wlasnie znalezc w necie dokladnego opisu roznic szumowych i przykladow
    zestawiajacych praktyczne fotki obok siebie dla obydwu skrzynek.

  • 6. Data: 2009-10-04 13:34:51
    Od: "Pikus'" <p...@o...eu>

    Użytkownik "-= K=-" <k...@k...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Pikus'" <p...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Zerknij np. tu:
    > http://tech.spotcoolstuff.com/slr-digital-camera/nik
    on-d80-d90-d300-review

    dziekuje...ale ja pytam o D90 vs D300s. D300s ma inna matryce niz D300 - w
    blogach amerykanskich pisza ze bardzo zblizona lub taka sama jak D90. Ale
    matryca to jeszcze nie wszystko - dlatego pytam..

  • 7. Data: 2009-10-04 14:46:50
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-10-04 15:30:42 +0200, "Pikus'" <p...@o...eu> said:

    > Poza wlasnosciami szumowymi - reszte roznic znam , natomiast nie moge
    > wlasnie znalezc w necie dokladnego opisu roznic szumowych i przykladow
    > zestawiajacych praktyczne fotki obok siebie dla obydwu skrzynek.

    A czego się spodziewasz, biorąc pod uwagę fakt, że D300s jest na
    dostępne w sklepach gdzieś od miesiąca? Na porządne testy zwykle trzeba
    poczekać kilka miesięcy.
    No i większość rozsądnych ludzi raczej nie rzuca się na nowe modele tuż
    po wyjściu na rynek (dopóki naprawdę nie muszą), bo nie jest tajemnicą,
    że za kilka miesięcy ceny spadną o ładnych parę procent, a teraz są
    obłożone wyraźnym podatkiem od nowości.

    de Fresz

  • 8. Data: 2009-10-04 15:06:17
    Od: slaweks <s...@s...cz>

    On 4 Paź, 15:30, "Pikus'" <p...@o...eu> wrote:
> [...]
    > wlasnie znalezc w necie dokladnego opisu roznic szumowych i przykladow
    > zestawiajacych praktyczne fotki obok siebie dla obydwu skrzynek.

    D300s (bo mi S umknęło) to to samo co D300 tyle że większa prędkość
    zdjęć w serii
    i możliwość nagrywania filmów + dwa gniazda (SD i CF) reszta wg
    specyfilacji jest taka sama co w D300.

  • 9. Data: 2009-10-04 17:05:22
    Od: "przybysz" <m...@o...pl>

    > dziekuje...ale ja pytam o D90 vs D300s. D300s ma inna matryce niz D300 - w
    > blogach amerykanskich pisza ze bardzo zblizona lub taka sama jak D90. Ale
    > matryca to jeszcze nie wszystko - dlatego pytam..
    Wiesz - kup 90 a za różnice w cenie weź obiektyw. Szkoda kasy na 300
    Chyba, że chcesz poszpanowac...

  • 10. Data: 2009-10-04 17:29:06
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > Szkoda kasy na 300 Chyba, że chcesz poszpanowac...

    Taaa... Na pewno wszyscy ktorzy go beda widziec z tym aparatem, beda
    wiedziec, ze to D300s kosztujace 6,4 K, a nie jakis tam D90 za 3 K. :)
    Nawet jako fotograf nie rozrozniam niektorych aparatow dopoki nie
    zobacze go z bliska (a najlepiej jeszcze wyrazny napis oznaczajacy model).

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat