  • 11. Data: 2009-10-04 18:16:18
    Temat: Re: D300s czy D90
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-10-04 19:05:22 +0200, "przybysz" <m...@o...pl> said:

    > Wiesz - kup 90 a za różnice w cenie weź obiektyw. Szkoda kasy na 300
    > Chyba, że chcesz poszpanowac...

    To co piszesz, to tylko półprawda. D300(s) warto brać, jeśli potrzebuje
    się przyzwoitego, 51-polowego AF i/lub 6/8 fps (uszczelnione przyciski
    pomińmy, lepszy wizjer jest miłym dodatkiem, ale nie jakimś kluczowym
    ficzersem, podobnie jak lepsza współpraca z manualami). Dopiero jeśli
    powyższe cechy są zbędne/bez znaczenia, powyższe zdanie staje się
    prawdziwe.

    de Fresz

  • 12. Data: 2009-10-04 19:31:33
    Od: "Radosny" <radosny@usun_to.top67.pl>

    >Nawet jako fotograf nie rozrozniam niektorych aparatow dopoki nie zobacze
    >go z bliska (a najlepiej jeszcze wyrazny napis oznaczajacy model).

    Do D200 dawali pasek z wielkim żółtym napisem D200. Teraz pewnie też dają.
    ;-)

    --
    Radosny

  • 13. Data: 2009-10-04 19:43:21
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 4 Paź, 21:31, "Radosny" <radosny@usun_to.top67.pl> wrote:
    > Do D200 dawali pasek z wielkim żółtym napisem D200. Teraz pewnie też dają.

    > Radosny
    Bo tak naprawde od D200 zaczela sie wyrazna przewaga Nikona
    w pop. digital lustrach na Canonem.
    Teraz powinni zrobic pasek z platynowym napisem D3;))
    StaM

  • 14. Data: 2009-10-04 20:23:22
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > Teraz powinni zrobic pasek z platynowym napisem D3;))

    Do D3 dodawali taki szajs, ze nawet przez mysl mi nie przeszlo, zeby
    sobie to g... przywiazac do aparatu.

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat