  • 21. Data: 2020-03-01 15:35:15
    Temat: Re: Czyżbym wykrakal?
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2020-03-01 o 01:23, kk pisze:

    > To, że p...sz. Francja to jedyny kraj gdzie pojazdy rozwijające 45km/h
    > mają sens bo w wieku 14-lat można jechać nim bez prawa jazdy. Wszędzie
    > indziej już trzeba. Prędkość 50km/h pomijając ścisle centra jest
    > minimalną prędkością z jaką poruszają się pojazdy w mieście. Na wielu
    > drogach w dużych miastach są podwyższenia do 70km/h. A niektórzy
    > jeszcze do pracy dojeżdżają z sąsiedniego miasta. A jedno to jest póki
    > co tylko Twizy. Citroen dopiero będzie.

    Elektryków to już się narobiło od ch.... i jeszcze trochę. Praktycznie
    każda firma samochodowa ma w swojej ofercie albo popularne modele w w
    wersjach w pełni elektrycznych lub na bazie znanych już modeli pod inną
    nazwą. Firmy oferują zarówno samochody osobowe, dostawcze, minivany jak
    i sportowe, nawet Porsche.

    Tylko co z tego jak nikt tego nie chce kupować i dlatego trudno jest
    takie auta spotkać na ulicach.

    Auta elektryczne mają zajebiste osiągi jeżeli chodzi o przyspieszenie,
    ale na tym kończą się ich zalety. Nawet kwestie braku hałasu silnika nie
    stanowią żadnego argumentu, bo w wielu obecnie produkowanych autach
    silniki są tak wyciszone, że ich w kabinie po prostu nie słychać - nawet
    Diesle.

  • 22. Data: 2020-03-01 17:39:29
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-03-01 11:32, z wrote:
    > W dniu 2020-03-01 o 00:41, kk pisze:
    >
    > Ty jesteś inny target. ile takich citroenów za Twoje reno? 2 czy 3 sztuki?
    >
    > Więc... Zamilknij już ;-)

    Citroen kosztuje w Polsce 30 tysięcy. Twizy 55. To ile?

  • 23. Data: 2020-03-01 19:03:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    ciebie śmieszy bo wesoły facet jestes. Co byś nie napisał to się wszyscy z ciebie
    śmieją.

  • 24. Data: 2020-03-01 19:24:30
    Od: "T." <k...@i...pl>

    > Citroen AMI. Elektryczny mały dwuosobowy samochód miejski za chwile będzie do
    kupienia za 26 tysięcy złotych. Prędkość maksymalna 45km/h zasięg na ladowaniu 70
    kilometrów. Koszt ładowania do pełna 2-3,50 zł w zależności od taryfy. Do duzego
    miasta nic wiecej nie jest potrzebne. Oby cieszył się popularnością to za chwilę inni
    producenci wprowadza do sprzedaży podobne. Przy Twizy AMI to limuzyna klasy Lux.

    W środku to nie ma nawet klamek, tylko tasiemka... :-)
    No i drzwi - łapacz kur :-)

    https://tinyurl.com/qode9pf

    T.

  • 25. Data: 2020-03-01 19:40:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.03.2020 o 19:24, T. pisze:

    > W środku to nie ma nawet klamek, tylko tasiemka... :-)
    > No i drzwi - łapacz kur :-)
    >
    > https://tinyurl.com/qode9pf

    Tak - po 50 latach rozwoju motoryzacji ludzie przesiądą się do
    wykastrwoanego malcera;)

    --
    Shrek

  • 26. Data: 2020-03-01 19:56:49
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 1 Mar 2020 15:22:38 +0100, Uzytkownik

    > Wszystko przez to, że baterie w tych autach nie są wieczne,

    Znasz jakieś wieczne rzeczy?

    > a ich koszt wymiany nierzadko porównywalny jest z kosztem nowego auta.

    Bzdura. Poczytaj może wcześniej ile pracują najstarsze baterie w Teslach
    BEZ WYMIANY, ile samochód przejechał w tym czasie kilometrów, jaki mają po
    tym czasie poziom pojemności. Bo jeśli po 5 latach i 500 tys. km mają 80%
    to chcąc je wymienić na całkiem nowe w porywchach potrzeba dopłacić 20-30%
    gdy się znajdzie chętnego na te 80%. A takich chętnych jest niemało. Sam
    chcę odkupić baterie z hybrydy, niestety ubiegł mnie sam producent, co chce
    te baterie wykorzystywać do swoich niecnych celów.

    I uważaj, takimi ignoranckimi stwierdzeniami zbliżasz się niebezpiecznie do
    koguta którego uznajesz za idiotę.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 27. Data: 2020-03-01 20:20:57
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-03-01 o 19:24, T. pisze:
    > No i drzwi - łapacz kur :-)
    Ale za to na wstecznym też można łapać kury. :-)

    Robert

  • 28. Data: 2020-03-01 20:25:34
    Od: z <...@...pl>

    A Ty widziałeś ostatnio jakiś rozwój motoryzacji?

    Wyciskanie jak najwięcej kasy jak najmniejszym kosztem.

    Przy wycieraniu sobie gęby ekologią i zmuszaniu klientów do kupowania
    kolejnych DEBILNYCH systemów.

    Seaty, A3, Golfy 1,8 Turbo 150 KM z roczników 2000+ już nie tanieją.
    PSIPADEK? ;-)

  • 29. Data: 2020-03-01 20:31:07
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-03-01 o 17:39, kk pisze:
    > Citroen kosztuje w Polsce 30 tysięcy. Twizy 55. To ile?

    Wystarczająco żeby stwierdzić że to inny target

  • 30. Data: 2020-03-01 20:57:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    https://i.sadistic.pl/pics/5006fafe5bdb.jpg :P

    > Wyciskanie jak najwięcej kasy jak najmniejszym kosztem.

    Jednak im nowesze tym wygodniejsze.

    > Seaty, A3, Golfy 1,8 Turbo 150 KM z roczników 2000+ już nie tanieją.
    > PSIPADEK? ;-)

    A co mają spaść do trzech kostek masła? ;)

    --
    Shrek