  • Data: 2020-03-06 10:20:20
    Temat: Re: Czyżbym wykrakal?
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2020-03-06 o 06:03 +0100, Shrek napisał:

    > Co kończy dyskusję, bo na dzień dzisiejszy elektryki to mieszczuchy
    > ze wszystkimi wadami kompakta.

    Kręcimy się w kółko, jak to w usenecie czasem bywa. Tak, dziś oferta
    elektryków to upośledzone, drogie miejskie popierdółki dla hipstera -
    pisałem o tym i mogę tylko ubolewać nad takim stanem rzeczy.

    Dlatego też RadoslawF napisał, że elektryk jest tylko dla miastowych.
    Ja postawiłem tezę, że gdyby na rynku pojawił się sensowny elektryk
    (jak np. Levdeo i5) w sensownej cenie (10K euro - zdaje się, że za tyle
    chińczyk w ChRL jest w stanie go kupić), to i taki wieśniak jak ja
    mógłby się skusić (a potem było o kosmitach).

    Na co ty odpowiadasz: "nie bo elektryk to dla miastowych". :)

    > No i wracamy do tematy - elektryk to na drugie auto. Hał
    > ekologicznie;)

    Nie wiem gdzie mieszkasz, ale wiejskiej rodzinie bez co najmniej dwóch
    samochodów ciężko żyć. Teraz pytanie czy ekologiczniej/praktyczniej
    mieć dwie spaliny, czy jedną spalinę + elektryka?

    Mateusz