eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzyżbym wykrakal?Re: Czyżbym wykrakal?
  • Data: 2020-03-06 18:51:15
    Temat: Re: Czyżbym wykrakal?
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 06-03-2020 o 17:25, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:r3tohk$bgj$4$C...@n...chmurka.net...
    > W dniu 06-03-2020 o 00:05, J.F. pisze:
    >> Dnia Thu, 5 Mar 2020 23:21:42 +0100, Cavallino napisał(a):
    >>>>>>>>> Nie liczę skrajnych przypadków co to "1500 km jednym ciągiem" jadą
    >>>>>>>>> i jeszcze się tym chwalą na grupie...
    >>>>>>> Bo to jest jeszcze w granicach wykonalnosci.
    >>>>
    >>>>>> Może, ale poza granicami mądrości i sensu.
    >>>>
    >>>>> Bynajmniej. Jade np na narty, to po cholere mam sie zatrzymywac po
    >>>>> drodze
    >>>
    >>>> Dla odpoczynku.
    >>>> Taki delikwent jadący bez przerwy przez kilkaset km i przysypiający,
    >>>> jest niewiele lepszy od pijaka za kierownicą.
    >>
    >>> Owszem, ale ... jak nie tracisz czasu po drodze, to nie przysypiasz
    >> :-)
    >
    >> Wręcz przeciwnie - nawet 5 minut przerwy regeneruje siły witalne.
    >
    > Do pewnej granicy, bo potem sie okaze, ze spac sie chce bardziej.

    To zrobisz kilka przerw więcej i wcześniej wyjedziesz.

    >
    > Ale zatankowac trzeba, toalete odwiedzic - uzbiera sie troche przerw.

    No właśnie.
    Zazwyczaj tyle ile trzeba żeby na szybkiej łądowarce auto doładować.
    A na bardzo szybkiej, to i po kilkanaście minut wystarczy, żeby kilka
    setek kilometrów odzyskać.

    Tesla potrafi się ładować w tempie 800 km/h.

    Problem z elektrykiem jest inny - trzeba jechać WOLNO.
    Bo jak pojedziesz szybko, to stracisz na dodatkowych ładowaniach więcej,
    niż zyskasz na szybszej jeździe - zużycie prądu rośnie dramatycznie już
    między 90 a 120, o większych szybkościach nie wspominając.

    Nie każdemu pasuje jazda 90 km/h - a szybciej nie ma sensu.
    Czyli - aktywny tempomat, propilot czy inny utrzymywacz na pasie ruchu,
    ustawiasz się za TIR-em i dajesz tak przez kilka godzin nawet nie
    dotykając pedałów czy nie kręcąc kierownicą.....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: