  • Data: 2020-03-06 09:59:49
    Temat: Re: Czyżbym wykrakal?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 6 marca 2020 07:00:03 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:

    > ale juz taki układ gdzie masz do stacji 25km a wszystkie sprawy
    > załatwiasz w obrebie 15km to jest imo zdecydowanie niestandardowa
    > sytuacja...

    Weź no wychyl nosa poza Poznań;)
    U nas na Pomorzu jest mnóstwo wiosek gdzie do najbliższego urzędu(gminy np) ludziska
    maja ponad 20km. ZUS ,US, Starostwo jeszcze dalej
    A co tam urząd- są wioski gdzie do najbliższego sklepu 10-15km jest
    I żeby było ciekawiej sa takie wioski gdzie publiczny transport nie dociera,
    prywatnym przewoźnikom tez tam się nie opłaca jeździć
    A czy to standardowa sytuacja czy nie to mnie oceniać.
    A sporo jest tez bardziej cywilizowanych wioch gdzie są urzędy, ośrodki zdrowia,
    szkoły, przedszkola ale do pracy ludziska dojeżdżają do najbliższego miasta min 15km.
    Sam tak kilkanaście lat jeździłem.
    Dużym fiatem;)