  • Data: 2020-03-04 01:55:14
    Temat: Re: Czyżbym wykrakal?
    Od: kk <k...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-03-02 22:27, s...@g...com wrote:

    > No ma jezdzic. Ale u nas jazda droga (znaczy sie nie tak najstraszniej ale ludzie
    narzekaja). Wiec kazda zlotowka co sie da urwac czy to na naprawach czy paliwie czy
    podatku sie liczy.

    > A o twizy pytaja bo se mysla ze to male, da sie parkowac laduje sie z gniazdka wiec
    pewnie tanie. A tu zonk, bo niby niedrogie ale tanie tez nie.

    1. Z reguły nie wiedzą że to elektryk. To wychodzi w trakcie rozmowy.
    2. O cenę pyta może 1/2 pod koniec rozmowy
    3. O cenę pytają też dzieci :-)

    Nie sądzę by im chodziło dokładnie o to, że tanie. Myślę, że głownie
    chodzi o to, że chcieliby je mieć.