  • Data: 2020-03-03 17:42:32
    Temat: Re: Czyżbym wykrakal?
    Od: andal <a...@a...org> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 03 Mar 2020 10:02:09 +0100, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Hello andal,
    >
    > Monday, March 2, 2020, 8:58:42 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Bardzo duża, szczególnie w przypadku nowoczesnej elektrowni:
    > 1. Samochód nie pojedzie na węglu.
    > 2. Sprawność silnika spalinowego, nawet diesla, jest znacząco niższa niż
    > sprawność elektrowni węglowej. Silnik spalinowy w samochodzie bardzo
    > rzadko pracuje w zakresie maksymalnej sprawności. Elektrownia
    > praktycznie zawsze.
    > 3. Spalanie w elektrowni węglowej jest kontrolowane z dokładnością
> [...]

    dziekuje wszystkim ktorzy rzeczowo odpowiedzieli

    ale... merdia ciagle trabia o co2

    o azocie rzadko wspominajac

    moj punkt: pojazdy elektryczne zanim znajda sie w ruchu powoduja te co2 i
    ten azot przez to ze musza byc powolane do zycia, produkcja tych blach,
    drutow miedzianych, karoserii itd itp

    czy gdzies jest jakies zestawienie/balans ile trzeba zanieczyscic teraz
    zeby byc czysciejszym pozniej?