  • Data: 2020-03-01 13:29:48
    Temat: Re: Czyżbym wykrakal?
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-03-01 o 13:15, Cavallino pisze:

    > Z tego ze 250 niepotrzebne,

    Pewnie że tak ale mieszkam w bloku. Zbiornik paliwa 10 l.

    bo prędzej szlag Cię trafi niż tyle tym
    > pierdzącym badziewiem przejedziesz.

    Jeździłeś? Tak jest głośno ale tak jak tym elektrykiem nie jeździ się na
    długie trasy.
    Drugie porównanie do zwykłego diesla kiedy w środku jest ciszej niż na
    zewnątrz.

    > Eletryk to zupełnie inna bajka niż diesel o takich parametrach.

    Zaleta jest taka że takie samochody już jeżdżą po ulicach a elektryki za
    20 tysi NIE I jeszcze długo NIE

    NIE nie jestem przeciw. Stwierdzam fakt. Dzisiejsza unijna biurokracja
    nie pozwoli na taki samochód.

    Citroen próbuje to w wcisnąć w niszę czeterokołówców lekkich. Gdzie nie
    trzeba mieć wielu obowiązkowych systemów ale za to trzeba ciąć wagę
    akumulatorów.

    BŁĘDNE URZĘDNICZE KOŁO podszyte faszystowską ekologią ;-)

    Klienci by się znaleźli ale z takimi parametrami za 10 tys.?