  • Data: 2010-10-07 06:34:59
    Temat: Re: Czyżby zastuj w nowych technologiach matryc
    Od: d...@z...pl (Dariusz W.) szukaj wiadomości tego autora

    Witam !

    >To nie jest dowód na "denno??" technologii tylko najwy?ej na naiwno??
    >tych którzy kupuj? 12Mpix wierz?c ?e tyle dostali.

    No wlasnie ;)

    Bo producenci pisza, ze aparat ma matryce 12 Mpix i tyle z
    tego uzytkownik ma w instrukcji ;)

    Kompakt z matryca 1/2.5" ma 12 Mpix
    lustrzanka z 4/3 tez 12 Mpix
    lustrzanka z APS-C tez 12 Mpix
    i FF tez 12 Mpix.

    Pozostaje pytanie bez odpowiedzi ILE REALNIE JEST
    W STANIE PRZENIESC TAKA MATRYCA w kazdym z tych aparatow
    i na ile w KONIA dany producent zrobil klienta oferujac mu
    te wspaniale 12 Mpix ;) Tylko pytanie CZEGO 12 Mpix !!!

    Mam na mysli w kazdym przypadku testowanego
    aparatu + najlepsze szklo tak manewrowac aby dopasowuwac ilosciowo testowane
    kwadraciki do tego stopnia gdzie mozna powiedziec z reka na sercu.

    TAAAK - teraz wiem na 100% ze mam informacje wzorowo sa przenoszone
    ze szkla-matryca-plik i moge powiedziec, ze realna rozdzielczosc
    calego ukladu jest taka a nie siaka.

    Podejrzewam, ze zawarte algorytmy, roznego-rodzaju filtry i inne
    bajery w celu eliminacji szumow, efektu mory jak i innych wad
    danej technogii pracy matrycy w dosc plynny sposob
    psuja nieregularnie jakosc obrazu dajac Nam cos w rodzaju
    matematycznych przeksztalcen i brakujacych wyliczen zagubionych
    w szczegole informacyjnym. Im wyzsze ISO a mniejsza fizycznie matryca
    tym matematyka i domniewywanie jakie dane typu LATAJ DZIURA
    i gdzie JE wstawic odgrywa wieksza role niz realna fizyka swiatla
    ktore wpadalo na matryce przez obiektyw ;)

    Dariusz W.

    Zamien w e-mail x na kropke