    From: "Bebe" <e...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Czyzby w koncu odpowiedz Orange na oferte Play Fresh?
    Date: Thu, 9 Apr 2009 10:26:32 +0200
    <gri94t$8p5$1@inews.gazeta.pl> <gria1k$49a$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <e...@r...googlegroups.com>
    <grib5p$60o$1@nemesis.news.neostrada.pl> <grid8p$4sa$1@inews.gazeta.pl>
    <griitl$m43$1@atlantis.news.neostrada.pl> <grij1q$7fu$1@inews.gazeta.pl>
    <grio19$oba$1@nemesis.news.neostrada.pl> <grk1i5$n1f$1@inews.gazeta.pl>
    <grk8d6$hps$1@atlantis.news.neostrada.pl> <grk948$ool$1@inews.gazeta.pl>
    <grkar1$r22$1@nemesis.news.neostrada.pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości
    news:grkar1$r22$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Ile to daje minut?

    plus i stacjonarne 2 pakiety po 100 minut 200 (10 zł)
    na resztę sieci pakiet 2 pakiety po 25 minut 50 minut za 20 zł

    era heyah i stacjonarne pakiet minutowy 40 minut za 6 zł - średnio na
    miesiac 107 minut

    orange zasilając + a potem 110 zł masz - w pierwszym miesiacu 240 minut
    orange + stacjonarne na pozostałe 4 miesiące zostaje 550 minut 110 zł po 20
    gr za minutę więc licze tylko mniejszą ilośc - średnio miesięcznie 137 minut

    sumując
    200+50+107+137 - 494 minuty za 60 zł to masz ~12 groszy za minutę

    a do tego dochodzą częste promocje podwójnych zasileń itp więc realnie jest
    jakieś 700 minut miesięcznie za to - inna sprawa że wszystkiego nie
    wydzwaniam ale pakiety tylko w plusie działają czasowo na 30 dni pozostałe
    przechodza na następny miesiąc - a kwoty pozostałe wydaje na konkursy np w
    rmf :)

    nawet gdyby znalazła sie oferta która daje mi podobną stawkę za minutę to
    nie da mi możliwości komfortu wyboru czy dam kasę na minuty czy na sms
    premium - chyba ze kiedyś takowa się pojawi to będę zmieniał sieć - w każdym
    razie dość intensywnie przeglądam ofertę