  • Data: 2014-05-22 01:51:43
    Temat: Re: Czyżby ustawiony przetarg w ZUS na samochody?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > Nie pasuje do twojej tezy ?

    Nie, po prostu chyba nie masz pojecia co potrafią handlarze sprzedać...

    > Taka, żeby użytkownik nie narzekał. Żeby zainstalowanie pakietu
    > antywirusowego nie zabiło kompa. Żeby trzy okienka przeglądarki
    > pozwalały jeszce otworzyć excela.

    I uwazasz ze komputer sprzed kilku lat ci teog nie umożliwi?
    No to stwierdzam, ze marketingowcy sobie z ciebie zakpili.
    Pracuje obecnie na Athlonie X2 5600 czyli na procesorze ktory miał premiere
    ile lat temu?
    5? 8?
    Do tego win 7.
    Do tego spore inklinacje do otwierania wielu okienek na raz.
    2 przegladarki - kazda po kilkanascie zakładek, kilka pulpitów zdalnych, o
    takich rzeczach jak programy antywir, excel, nawet nie wspominam.
    I jeszcze pare innych rzeczy.
    Do tego czasami działam na lapku z i5.
    Różnic praktycznie nie zauwazam.

    Do pracy biurowej wystarcza w zupełnosci.

    > Stańmy wszyscy na rękach

    > Ale za miesiąc już takiego samego nie dostanę.

    Tak samo jak zmienia sie oferta w zakresie czesci do składaków (i raczej
    nie z miesiaca na miesiac) tak samo zmeinia sie oferta markowych składaków.

    Zreszta - znów powtarzamy te same argumenty.