  • Data: 2014-05-22 19:27:56
    Temat: Re: Czyżby ustawiony przetarg w ZUS na samochody?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > KONDENSATORY,

    Na szczescie coraz rzadziej spotykany problem.
    Ostatnio spotkałem się z nim na płycie solteka...

    > WENTYLATORY

    Naprawde zaraz posikam sie ze smiechu.
    Nawet jezeli to za 10zł wkładasz nowy i zapominasz o problemie.

    > i do tego jest PRZESTARZAŁY

    Juz nie bede kolejny raz pytał o co chodzi z tą przestarzałościa bo do
    konkretnych argumentów nie zechciałes sie odniesc.