  • Data: 2014-05-22 20:47:31
    Temat: Re: Czyżby ustawiony przetarg w ZUS na samochody?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > Ano nie umożliwi bo komputer bez gwarancji w ogóle nie wchodzi w grę.

    Bo? Ta gwarancja to jest jakis mityczny twor co sprawia ze komputer nie
    pracuje bez niego?
    Przyjmij do wiadomosci, ze gwarancja to tylko czesc umowy kupna ktora
    kosztuje!

    > A ja stwierdzam, że Ty ciągle mówisz o zabawie

    I nzów pokazujesz, ze marketingowcy sie z ciebie smieją...

    > Ja też korzystam z markowego starego tableta-laptopa, ale:
    > 1. wentylator zmieniam na oryginalny co mniej więcej rok, na tyle
    > starcza 6-miesięczna gwarancja

    Po co? Znowu pech i pada ci czesc co chwila?

    > 2. musiałbym uaktualnić system bo potrzebuję programować nowe
    > urządzenia mobilne, które to uaktualnienie musiałoby zostać
    > poprzedzone wykonaniem kopii i nie wiadomo jak by się udało

    I co z tego? 99% komputerów biurowych nie programuje nowych urządzen
    mobilnych...

    > 3. ekran lcd mi się rozwarstwia

    znowu pech...

    > 4. musiałbym zmienić klawiaturę

    masakra...

    > 5. waży ze 2 razy tyle co współczesny

    ROTFL

    > 6 muli niekiedy bo procek ma jeden rdzeń

    A ten o ktorym pisałem ma dwa rdzenie.
    I 8 lat...

    > O, to właśnie taki mam kupić :-)

    > Mnie nie wystarcza.

    Ale sam piszesz, ze nie wykonujesz typowej pracy biurowej...

    > Nie, te części do markowych komputerów są dostępne latami tak jak
    > części do mojego samochodu.

    > Ty ciągle nie rozumiesz o czym mowa !

    Przypominam: argumentowi "BO NIE" zqwsze przeciwstawiam argument "BO TAK".
    Wiec: Ja rozumiem. Ty nie rozumiesz.