  • Data: 2014-05-17 11:00:40
    Temat: Re: Czyżby ustawiony przetarg w ZUS na samochody?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > Taki przykład. 10 lat nie wytrzyma, prędzej ten rok.

    Ze co?

    > Kupienie konkretnego modelu kompa umożliwia pominięcie instalacji
    > systemu i oprogramowania, czyli naprawdę szybkie uruchomienie nowego
    > kompa.

    To mozna w przetargu zawrzec, ze maja byc gotowe do uzycia.
    Przeciez i tak kupuje sie z systemem.

    > Gdyby tak było to byś nie używał składaka.

    ROTFL

    > Nie chodzi o zapasowe tylko takie same. Możesz sobie kupić gwarancję,
    > że Ci dokładnie taki sam komputer dadzą. Tylko musiałbyś jeszcze umieć
    > go przywrócić szybko.

    Demonizujesz proste rzeczy.
    Przeciez nie mówimy o dokupieniu jednej sztuki tylko np. 100 do 400 juz
    posiadanych.
    To co za problem zrobic oddzielny obraz dla tych 100?
    Ogólnie co za problem zrobic obraz przy pierwszej instalacji i go zachowac
    na przyszłosc?

    > Są różne przypadki, ale nigdzie nie kupuje się składaków.

    Nie kupuje sie, bo w urzedach maja w dupie pieniadze ktore wydają.