  • Data: 2014-05-17 19:16:25
    Temat: Re: Czyżby ustawiony przetarg w ZUS na samochody?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 17 May 2014 09:14:36 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):
    > O ile dobrze czytam, J.F. nie pisze o dostępności, lecz "procedurze".
    > W dużym koncernie "procedura" umie zająć trochę czasu, a w jednostce
    > budżetowej... najlepiej chyba zaplanować na przyszły rok ;)

    byc moze, aczkolwiek im tanszy zasilacz tym mniejsze pieniadze i
    prosciej procedure przejsc. Przy tylu komputerach dzial IT ma chyba
    jakies pieniadze na drobne wydatki - sciereczki do ekranow, myszki,
    kabelki ... a chocby i monitor czy komputer w razie awarii

    > Niezaprzeczalnie. Po prostu trzeba mieć rezerwę na "wydatki na już"
    > i tyle. Statystycznie pewnie się opłaca.

    Zasilacz grosze kosztuje, plyta glowna troche wiecej, dyski i
    procesory takie same jak w innym sprzecie - nie ma czego sie bac.

    J.